Pop-up pro Productboard PRIDE day
Že je Productboard firma, která jasně definuje svůj postoj, určuje trendy a roste každý den, víme. Jsme proto rádi, že můžeme být s online řešením součástí projektů jako je Productboard PRIDE DAY.
Co je to Pop-up store?
E-shop, který je vytvořen během 24 hodin pro konkrétní event nebo launch nové kampaně. Pop-up se spouští na dobu určitou, takže například na 5 týdnů před danou událostí. Ke konkrétnímu datu se uzavírá a všechny objednané produkty jdou do výroby. Následně se rozesílají na adresy koncových klientů, kteří si kousky vašeho merche vybrali dle vlastních preferencí.
Jaké produkty jsme zvolili pro Productboard Pride day?
Productboard má od prvních projektů s námi oblíbené eko mikiny a trička z organické bavlny Stanley/Stella, takže jsme je tentokrát oživili duhou LGBT+, která symbolizuje hrdost a rozmanitost této kultury. Stejnou grafiku jsme umístili i na udržitelnou pláťenku a nerezovou lahev, což jsou další dva produkty, které upoutají pozornost a jsou skvělý reklamní předmět.
Proč byl Pop-up store pro tento typ kampaně tou nejlepší volbou?
Jednalo se o mezinárodní projekt, takže bylo potřeba zajistit celosvětovou rozesílku na stovky adres. Pop-up navíc každému jeho návštěvníkovi dává možnost vybrat z kolekce svůj oblíbený kousek, případně si ho objednat ve vlastní velikosti. Veškerá data z objednávek uchováváme s ochranou GDPR k zákazníkovi a postaráme se o hladkou logistiku a distribuci merche.
Jestli si o e-shopovém řešení chcete přečíst více, podívejte se na stránku s inspirací zde.