Nový merch pro Tatru

Oživit a sjednotit firemní merch pro jednu z nejstarších automobilek na světě? Challenge accepted! ✔ A tak začala naše oblíbená spolupráce s tradiční kopřivnickou firmou TATRA. Výsledek? Komplexní Brand styling strategie a originální textilní kolekce, které spojují komunitu srdcařů napříč generacemi.

Nový merch pro Tatru

Pro koho jsme projekt realizovali? 

Poptávka přišla ze strany kopřivnické firmy TATRA, jedné z nejstarších automobilek světa s více než 170letou tradicí a zhruba 1000 zaměstnanci.

Jak znělo zadání ze strany klienta? 

Hlavním cílem tohoto projektu bylo vytvořit a obnovit portfolio reklamních předmětů a merche TATRA, které stojí primárně na textilu s ikonickým logem a jejich legendárními vozidly. Další projektovou linkou bylo sjednocení brandingu, jasné strategické nastavení práce s merchem napříč celou značkou a určení zákonitostí pro budoucí využití.

Jak jsme nad realizací přemýšleli? 

Novou éru firemního merche pro automobilku Tatra jsme definovali v Brand styling strategii, na základě které jsme postupovali podle definovaných priorit. Vedle doplnění produktového portfolia jsme se zaměřili na textilní kolekce BASICGENERAČNÍ.

Kolekce Basic vytvořila stavební kámen pro textil napříč kategoriemi. V nabídce najdete kvalitní bavlněná trika, mikiny nebo čepice od značek jako Stanley/Stella. Vše s promyšleným brandingem tak, aby oslovil hrdé srdcaře i širokou veřejnost a zároveň se daly kousky navzájem jednoduše kombinovovat.

Generační kolekce má pak za úkol propojit ty nejhrdější fanoušky Tatry napříč všemi generacemi. Proto se společným prvkem stal výraznější design s vizuálem legendárních modelů Tatra 148, Force Army a Force Hasič. A aby tato řada splnila svůj generační účel na 100 %, můžete se během jara postupně těšit na varianty pro děti i dospělé.

🛒 Obě kolekce i další produkty z naší dílny si můžete zakoupit na e-shopu TATRA-STORE.CZ

Rádi byste pro svůj tým vytvořili něco podobného? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s realizací produktů i komplexní merch strategií.