Nový merch pro Tatru
Oživit a sjednotit firemní merch pro jednu z nejstarších automobilek na světě? Challenge accepted! ✔ A tak začala naše oblíbená spolupráce s tradiční kopřivnickou firmou TATRA. Výsledek? Komplexní Brand styling strategie a originální textilní kolekce, které spojují komunitu srdcařů napříč generacemi.
Pro koho jsme projekt realizovali?
Poptávka přišla ze strany kopřivnické firmy TATRA, jedné z nejstarších automobilek světa s více než 170letou tradicí a zhruba 1000 zaměstnanci.
Jak znělo zadání ze strany klienta?
Hlavním cílem tohoto projektu bylo vytvořit a obnovit portfolio reklamních předmětů a merche TATRA, které stojí primárně na textilu s ikonickým logem a jejich legendárními vozidly. Další projektovou linkou bylo sjednocení brandingu, jasné strategické nastavení práce s merchem napříč celou značkou a určení zákonitostí pro budoucí využití.
Jak jsme nad realizací přemýšleli?
Novou éru firemního merche pro automobilku Tatra jsme definovali v Brand styling strategii, na základě které jsme postupovali podle definovaných priorit. Vedle doplnění produktového portfolia jsme se zaměřili na textilní kolekce BASIC a GENERAČNÍ.
Kolekce Basic vytvořila stavební kámen pro textil napříč kategoriemi. V nabídce najdete kvalitní bavlněná trika, mikiny nebo čepice od značek jako Stanley/Stella. Vše s promyšleným brandingem tak, aby oslovil hrdé srdcaře i širokou veřejnost a zároveň se daly kousky navzájem jednoduše kombinovovat.
Generační kolekce má pak za úkol propojit ty nejhrdější fanoušky Tatry napříč všemi generacemi. Proto se společným prvkem stal výraznější design s vizuálem legendárních modelů Tatra 148, Force Army a Force Hasič. A aby tato řada splnila svůj generační účel na 100 %, můžete se během jara postupně těšit na varianty pro děti i dospělé.
🛒 Obě kolekce i další produkty z naší dílny si můžete zakoupit na e-shopu TATRA-STORE.CZ
Rádi byste pro svůj tým vytvořili něco podobného? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s realizací produktů i komplexní merch strategií.