Firemní textil pro Tatru – kolekce BASIC
Každá značka si zaslouží merch, který dokonale odráží firemní vize a hodnoty. A když se k nám dostala výzva v podobě nové textilní kolekce BASIC pro velikána, jakým firma TATRA nepochybně je, bez váhání jsme vyhrnuli rukávy a s radostí se pustili práce.
Pro koho jsme projekt realizovali?
Klientem nebyl nikdo jiný než kopřivnická automobilka TATRA, se svou více než 170letou tradicí jedna z nejstarších na světě. Svým zaměstnancům i fanouškům merch již několik let úspěšně prodává i rozdává, rozhodli se ale přijít s něčím novým, svěžím a kvalitním. A tak vznikla naše spolupráce.
Jak znělo zadání ze strany klienta?
Úkolem bylo vytvořit textilní kolekci BASIC, která nabídne základní kousky kvalitního oblečení dostupného pro většinu zaměstnanců i stávajících zákazníků, zároveň přiláká zájemce nové a bude reprezentativní i na mezinárodní úrovni. Základní kolekce měla také vytvořit nejširší portfolio z nabídky textilu a být stavebním kamenem pro novou éru produktů Tatra z pohledu brandingu a jeho zákonitostí pro další rozšiřování.
Jaké bylo naše přemýšlení nad realizací?
Vyslechli jsme požadavky ze strany klienta a zjistili co nejvíce informací o firmě i firemní kultuře v rámci přípravy komplextní Brand styling strategie. Na základě toho jsme se pustili do tvoření základní textilní kolekce, kterou si oblíbí nejen stávající zaměstnanci všech úrovní, ale přiláká i zákazníky z široké veřejnosti a novou generaci. Proto jsme hledali ideální balanc mezi trendy a vkusem hrdé, srdcařské cílovky Tatry. Zvolili jsme design a technologie, které jsou cenově dostupné a zároveň snadno doskladnitelné, aby byl Tatra merch jednoduše k dispozici všem zájemcům. Portfolio a designy kolekce jsou navrhnuty tak, aby jednoduše navazovaly třeba na dětskou kolekci BASIC nebo na limitované edice a produkty s potisky ikonických vozidel Tatra z Generační kolekce. Všechny produkty jsou mezi sebou kombinovatelné.
Které produkty jsme vybrali a proč?
Vzhledem k bezkonkurenčnímu poměru kvalita / cena jsme sáhli po reklamním textilu od belgické značky Stanley/Stella. Ta šije oblečení výhradně ze 100% organické bavlny s certifikátem GOTS nebo recyklovaných materiálů, vše v souladu s Fair Trade podmínkami.
Jako základ pro kolekci BASIC jsme zvolili mimo jiné tyto klasiky:
- bavlněné unisex triko Creator 2.0, protože tričko = základ šatníku
- polo triko Prepster jako ideální varianta do smart casual outfitů
- rozepínací unisex mikina Connector s kapucí – skvěle funguje k džínům i teplákům
- unisex mikina Cruiser s kapucí a bez rozepínání jako nejpohodlnější volba do kanceláře i přírody
Líbí se vám textil, který jsme vyrobili a navrhli pro značku TATRA? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s realizací produktů i komplexní merch strategií.