Firemní textil pro Tatru – generační kolekce

Úkol zněl jasně – vytvořit generační kolekci, která bude rezonovat napříč hrdými srdcaři a fanoušky automobilky Tatra. A tak jsme na nic nečekali a pustili se do unikátní textilní edice s cílem spojit „Tatrováky“ všech generací.

Firemní textil pro Tatru – generační kolekce

Pro koho jsme projekt realizovali? 

Když jsme se spojili s jednou z nejstarších automobilek světa – kopřivnickou firmou TATRA, abychom pro ni vytvořili komplexní Brand styling merch strategii, věděli jsme, že je to výzva. Čekal nás totiž mimo jiné i refresh triček s potiskem ikonických aut Tatra pro zaměstnance a nespočet skalních fanoušků, kterým v hrudi bije tatrovácké srdce.

Jak znělo zadání ze strany klienta? 

Požadavkem bylo vytvořit textilní kolekci, která vznikne jako rozšíření BASIC kolekce a propojí hrdé srdcaře i fanoušky Tatry napříč generacemi. Důraz byl kladen na kvalitu provedení, zároveň i na originální zpracování brandingu tak, aby maximálně rezonoval s komunitou „Tatrováků“ a úspěšně nahradil staré designy nejprodávanějších kousků na e-shopu.

Jaké bylo naše přemýšlení nad realizací? 

Na základě briefu od klienta jsme věděli, že v této kolekci pracujeme především s emocemi těch nejzarytějších fanoušků. Práce se samotným logem, jako tomu bylo u BASIC kolekce, už tady nestačila. Proto jsme zpracovávali originální vizuální prvek, který bude mezi hrdými „Tatrováky“ rezonovat, a to napříč všemi generacemi. 

Jako stavební kámen pro textil s potiskem ikonických aut jsme využili legendární modely Tatra 148, Force Army a Force Hasič. Ty jsme graficky zpracovali do minimalistického vizuálu pro dospělé a hravější verze pro nejmenší a teens fanoušky. A tak vznikla generační kolekce Tatra! 

Které produkty jsme vybrali a proč? 

Pro generační kolekci jsme zvolili ten nejzákladnější textil tak, aby kousky našly maximální využití v každodenním životě celé komunity. Konkrétně šlo tedy o tyto produkty: 

 Rádi byste pro svůj tým zrealizovali něco podobného? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s realizací produktů i komplexní merch strategií.