Festivalový stánek FitKitchen navštívíte s chutí
Od párátka k rondonu. Asi tak by se dala shrnout naše spolupráce s klientem FitKitchen, pro kterého jsme postavili profesionální kuchyň s odpočinkovou zónou v prostředí pražského O2 universa. A musíme říct, že tuhle výzvu jsme si skutečně vychutnali dosyta!
Pro koho jsme projekt realizovali?
Klientem byla kulinářská firma FitKitchen zabývající se tzv. „krabičkováním“, tedy přípravou a rozvozem čerstvých a nutričně vyvážených jídel v krabičkách.
Jak znělo zadání ze strany klienta?
Pro prezentaci na gastronomickém Nova Festivalu chutí potřebovala firma FitKitchen přenést profesionální kuchyň do prostředí pražského O2 universa a zároveň zaujmout návštěvníky akce. Stánek měl být použitelný i pro další události s různými prostorovými možnostmi. Výzva to byla vskutku výživná, ale „ne“ pro nás není odpověď, a tak jsme se do ní s chutí zakousli!
Jaké bylo naše přemýšlení nad realizací?
Nad projektem jsme přemýšleli ve dvou linkách – první byl samotný stánek, druhou pak reklamní předměty a merch s logem FitKitchen pro kompletní a funkční prezentaci značky.
U stánku naše idea byla, aby se dal jednoduše a rychle složit i rozložit a jeho díly byly skladné pro převoz. Využitelný měl být i pro další akce s odlišnými prostorovými možnostmi. Výrazný a provázaný branding promyšlený do posledního detailu byl díky naší službě Brand stylingu samozřejmostí.
Aby celý prostor působil jako jednotný celek a vše hrálo dohromady, museli jsme myslet i na vybavení stánku, jeho okolí a hlavně personál, který byl pro dokonalou atmosféru naprosto nepostradatelný.
Které produkty jsme vybrali a proč?
Pro samotný stánek jsme nakonec zvolili dřevěné desky s nerezovým krytím, které jsou svými vlastnostmi ideální pro účely gastronomie. Zároveň k jejich sestavení nepotřebujete ani šroubovák. Finální podoba stánku je velmi variabilní a lze maximálně přizpůsobit potřebám a prostoru na různých akcích. A co víc – rozložené komponenty se pohodlně vejdou do osobního automobilu.
Při prezentaci značky FitKitchen na festivalu jsme se zaměřili i na okolí stánku. Návštěvníky tak mohly zaujmout nejen brandované reklamní předměty jako bannery, roll-upy či stojací vlajky, ale i odpočinková zóna s rozkládacími křesílky a sedacími vaky. Nechyběly ani barové stolky s lampičkami pro maximální pohodlí strávníků.
A protože na detailech záleží, jednotně jsme oblékli i celý FitKitchen tým. V hlavní roli se blýskly reklamní trika s potiskem nebo dokonce brandované rondony pro kuchaře. Našemu Brand stylingovému oku pak neunikly ani ty nejmenší detaily jako třeba párátka, která si také vysloužila vlastní branding.
Z technického vybavení jsme zprostředkovali chladicí vitrínu a tepelné lampy.
Rádi byste pro svou firmu na veletrh, konferenci či jiný event zrealizovali něco podobného? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s brandingem i realizací produktů či komplexní merch strategií.