Digiskills stánek, který zaujal na první i druhý dojem

Rebranding značky si žádá i nové reklamní předměty. A protože na veletrhu či konferenci je zapotřebí udělat dojem, vybavili jsme společnost Digiskills firemním stánkem i produkty v nové vizuální identitě.

Digiskills stánek, který zaujal na první i druhý dojem

Pro koho jsme projekt realizovali? 

Tentokrát jsme plnili zadání společnosti Digiskills, která se zabývá vzděláváním firem i jednotlivců v oblasti digitálních technologií a efektivní práce s nimi.

Jak znělo zadání ze strany klienta? 

Firma poptávala předem definované reklamní předměty a rozdávačky na blížící se veletrh a konferenci. Vše v nové vizuální identitě značky, jež nedávno prošla rebrandingem.

Které produkty jsme vybrali a proč? 

Pro Digiskills jsme tentokrát na veletrh a konferenci realizovali produkty jako lanyardy, piny, letáky, samolepky a vizitky. Pro ucelenou prezentaci na stánku jsme sjednotili i tým, a to pomocí firemních triček a mikin s potiskem. Propojení firmy s technologiemi jsme v rámci reklamních předmětů vyřešili praktickými čistítky na displej s vlastním logem. A aby stánek Digiskills oslovil návštěvníky na první i druhý dojem, připravili jsme pro ně plechovky frizzante v tandemu s ginger shoty alias „vyprošťováky“, obojí ve vlastním designu s novou vizuální identitou společnosti.

Jaké bylo naše přemýšlení nad realizací? 

V rámci spolupráce s Digiskills se vždy snažíme nacházet produkty spojené s technologiemi, potažmo „svěží“, inovativní a neokoukané nápady. Poptávané předměty pak rádi doplňujeme našimi tipy a nápady tak, aby spolu vše fungovalo a v tomto případě zaujalo co nejvíce návštěvníků na akci.

Rádi byste pro svou firmu na veletrh, konferenci či jiný event zrealizovali něco podobného? Dejte nám vědět, pomůžeme vám s brandingem i realizací produktů či komplexní merch strategií.