Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Iveta Horynová
21/08/2024

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Je nám úplně jasné, že řešit Vánoce v létě bude někomu z vás připadat zbytečně uspěchané. Z naší zkušenosti je ale pro většinu firem největší sezónní hype právě na podzim. Ačkoliv by se v tomto období nabízelo začít řešit dárky pro blížící se vánoční období, priority jsou úplně jinde. V tu dobu se soustředíme přednostně na plánování budgetu na příští rok, forecasting produktů nebo třeba plánování zaměstnanecké vánoční lyžovačky. No a právě proto doporučujeme začít přemýšlet nad Vánoci už v červenci.

Včasným objednáním se vyhnete zbytečnému tlaku

Pokud vaše dárky začnete řešit v září,  zdá se to stále dost dopředu na to, aby dárky byly doručeny včas. Ale! Vzhledem k velkému množství objednávek už není tolik prostoru na personalizaci a je nutné také počítat s nějakým časem pro interní schválení. 

Jakmile se schvalovací proces trochu zdrží, přesune se rozhodování na říjen, kdy je z naší zkušenosti každým týdnem víc a víc zasekaná výroba. Každé rozhodnutí je proto nutné urychlit, protože hrozí, že se vámi vybrané produkty rychle vyprodají, a vy tak celý koncept firemních Vánoc budete muset vymýšlet znovu od začátku. Každá situace ale má řešení. A to platí i v případě, že se u vás ve firmě na vánoční dárky pro zaměstnance dostane až v listopadu. Pro tyto případy jsme rozjeli naše pop-up story. Krátkodobý e-shop je ideálním řešením, pokud si jako vánoční dárek pro zaměstnance představujete firemní textil, nebo chcete nechat každého ze zaměstnanců vybrat dárek, který opravdu využije. 

V prosinci se nám většinou už začíná komplikovat doprava. Výrobny jsou přehlcené a termíny dodání nejisté. I v prosinci se samozřejmě dají dárky pro zaměstnance zajistit, výběr je už ale značně omezený, stejně tak možnosti přizpůsobení výrobku každému zaměstnanci na míru. Výsledkem jsou tak reklamní dárky s logem firmy bez jakékoliv přidané hodnoty.  

V létě je více prostoru na kreativitu, využijte ho

V průběhu léta bude sice mnoho z nás na dovolených, ale díky časové rezervě máte na schválení od managementu dost času. V létě se také ve většině firem trochu zvolňuje pracovní tempo, a tak vzniká prostor na vymýšlení originálních firemních dárků.

Zkuste to letos jinak a začněte nad dárky přemýšlet už v červenci, kdy je větší prostor na kreativitu a brainstorming. A pokud research v katalozích s reklamními předměty není vaší oblíbenou činností, stačí se s námi jen spojit. 

BRAND STYLING TIP:

Nemáte vyřešené náhradní plnění? Nabízíme vánoční výrobky naší partnerské chráněné dílny. Máme hotovou směrnici, zajistíme nákup výrobků i vhodný způsob fakturace. Stačí se ozvat dostatečně dopředu, abychom vše zvládli dobře načasovat. S námi budou vaše firemní Vánoce na pohodu.

TOP 5 vánočních bestsellerů:

  1. PF čokolády
  2. čepice Beane
  3. ponožky jinak
  4. sklo
  5. hry

Vezměte kohokoliv, kdo u vás ve firmě řeší vánoční dárky a doražte na brand styling konzultaci v našem showroomu. Pomůžeme vám vybrat krásné personalizované dárky na míru vaší firmě a přizpůsobíme je vaším finančním i časovým očekáváním. Trendy pro nadcházející období sledujeme za vás, všechny vám je rádi představíme a vybereme s vámi i ideální způsob balení a distribuci.

SHRNUTÍ:

Firemní Vánoce se vyplatí řešit už v létě. Čím dříve se do přípravy pustíte, tím více možností máte. Pokud výběr vánočních dárků není vaší oblíbenou činností, využijte naše brand styling konzultace. Řešení máme i v rámci povinného náhradního plnění.

Číst více

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.