Objevte nové střihy a barvy firemního textilu

NOVÁ KOLEKCE STANLEY/STELLA 2025

Veletržní desatero: Nejen o reklamních předmětech

Věra Satránská
21/01/2020

I my jezdíme na veletrhy. Sledovat pro Vás aktuální trendy v oblasti reklamních předmětů. Na základě vlastních zkušeností jsme proto sepsali do deseti bodů tipy, které se budou hodit.

#1 Myslete na místo

Před odjezdem je důležité si říct kam jedete, jak daleko, čím a jak velký budete mít stánek. Podle toho plánujte. Občas je lepší některé věci nebrat. 100 porcelánových hrnků nebude ten nejlepší nápad.

#2 Pitný režim je důležitější než se zdá

Víte jak to chodí na veletrzích s vodou? Je jí málo a za hodně peněz. Připravte proto pro žíznivé návštěvníky nápoj, za který Vám budou vděční, a navíc dostanete potřebný prostor pro navázání kontaktu.

#3 S jídlem chytře

Nejlepší variantou jsou jednotlivě balené dobroty. Použijte je místo vizitky, v kreativním balení s Vaším logem a kontaktními údaji. PS: Berete-li ze svých zásob, zkontrolujte si datum spotřeby.

#4 Nezapomeňte na židle

Pro unaveného návštěvníka, který se u Vás dozví něco zajímavého, mějte připravenou židli, zdrží se u Vás o to déle.

#5 Dárky

Připravte si firemní dárky ve dvou variantách, abyste zaujali jak nové zákazníky, tak mohli poděkovat svým významným klientům. 

#6 Think big

Nechte se vyrobit větší formát tašky pro návštěvníka na velké množství letáčků včetně toho Vašeho. Návštěvník bude vděčný a Vaše značka bude vidět o to víc.

#7 Pohodlí pro vás

Celý den budete v hale plné lidí, klimatizovaném a umělém prostoru. Myslete na pohodlné oblečení, vrstvěte, protože teplota se na každém kroku může měnit.

#8 Hygiena

Velké množství lidí, měnící se teplota a hodně podaných rukou. Deodorant, krém na ruce i antibakteriální gel. Veletržní Must haves.

#9 Nebojte se zvýraznit

Barva, vtip, originalita. Nebojte se vyčnívat z davu. Barevností stánku nebo třeba vtipným potiskem na firemním textilu. Bořte hranice stereotypu.

#10 Nechte to na nás

Uberte si ze svých starostí kolem příprav a nechte reklamní předměty na nás. Navrhneme vám řešení na míru. Využijte kontaktní formulář níže, nebo rovnou napište na info@bfpromotions.cz a staňte se dalším z našich spokojených klientů.

Dobijte veletrh, protože teď už Vás nic nepřekvapí!

Číst více

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Identita, hodnoty a vize firmy zhmotněné v nápaditém merchi pro více či méně formální příležitosti. Na to se zaměřuje jarní kolekce reklamního textilu naší i vaší oblíbené značky Stanley/Stella. S novým rokem přináší svěží novinky v nabídce střihů, barev, ale i produktů, při jejichž výrobě kvalita a udržitelnost, jako vždy u tohoto výrobce, hraje prim.

Tereza Bradáčová
15/01/2025
Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Vrstvení, hřejivé materiály, vyšívané detaily. Letošní kolekce podzim/zima 2024 od renomované značky reklamního textilu Stanley/Stella je zaměřená na outdoor a pohodlí. Outdoorové kousky z kolekce jsou vyrobeny ze 100% recyklovaného polyesteru pocházejícího z PET lahví, a to včetně detailů jako jsou kapsy nebo zipy. Ženy by mohlo zaujmout 5 nových střihů pohodlných mikin z organické bavlny, ze stejného materiálu jsou v kolekci i nová polo trička. Stanley/Stella tak opět potvrzuje, že to s udržitelností myslí vážně.

Iveta Horynová
19/11/2024
Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.