Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Vánoční balíčky a vánoční pop-up store

Markéta Heroutová
23/09/2021

Podlehněte s námi kouzlu unboxingu a vytvořte nezapomenutelný zážitek pro své klienty s firemními balíčky.

#unboxing je synonymem Vánoc. I těch firemních.

Určitě jste viděli na některé ze sociálních sítí video, ve kterém kdosi rozbaluje balíček a u toho vypráví, co vidí a prožívá celou škálu pozitivních emocí. A o těch prosím #unboxing v první řadě je. Každý chceme od svých reklamních předmětů, aby si je obdarovaný spojil s příjemnou emocí a zahrnul do nich i vaši značku. 

O dárkových balíčcích, které hýbou světem reklamních předmětů vám teď přijde povídat Terka. Pohotová členka našeho sales týmu, která  vždycky ví, co je zrovna trendy a nechce si to nechat pro sebe.

Terko, vítej! Co bys nám ráda řekla o balíčcích reklamních předmětů a proč jsi si je vlastně vybrala jako svůj vánoční tip?

,,Zdravím vás. Proč jsem si vybrala právě balíčky? Protože já sama hrozně ráda dostávám překvapení. Taky proto, že jsem už párkrát byla u předávání právě firemních reklamních balíčků a slyšela jsem tolik: ,,Jééééé, jůůů, týjo to je krása.” a viděla tolik rozzářených očí. Takže si nemůžu nechat pro sebe pár skvělých tipů.”

#1 Balíček nemusí být drahý

Samozřejmě umíme vytvořit i VIP luxusní balíčky, ale radost z rozbalování můžete udělat i za pár stovek. Stačí si vybrat jednoduché reklamní předměty a vymazlit balení hedvábným papírem s potiskem, krabicí s osobním věnováním, nebo krásnou komplimentkou. Předměty v balíčku můžete vybírat pro několik různých typů obdarovaných. A rozesílat zároveň.

#2 Pro něho i pro ni

Všichni víme, že muži a ženy mají jiný vkus i potřeby. Obchodní partnerky potěší okouzlující sada do koupele, s bylinkovou koupelovou solí, levandulovou svíčkou a jemnou žínkou. Klienty mužského pohlaví pak můžete oslnit praktickou zimní sadou čepice, ponožek a rukavic. Máme zkušenosti s mnoha projekty věnované právě mužskémuženskému týmu. 

#3 Udržte jednotný styl

Není nad to, když se jednotlivé reklamní dárky v balíčku doplňují. Káva a hrníček ve stejném designu. Čepice a rukavice, eko korkový bluetooth reproduktor a k tomu korkový lanyard s otvírákem. Nápadům se meze nekladou.  Podívejte se, jaký balíček jsme připravili v loňském roce pro Kverneland, nebo pro konferenci Socialbakers - třeba vás inspirují.  

#4 Ať si sami určí, co chtějí

Poslední tip vás asi překvapí. Ale i to umíme, a navíc je to velmi oblíbená novinka. Můžeme vám během dvou dnů vytvořit vánoční pop-up store, kde si každý koho chcete obdarovat můžete vybrat předmět nebo více předmětů z nabídky, který se jim líbí a ve správné velikosti. Pošleme tak vašim klientům balíček, který si sami vyberou. Sice přijdou o moment překvapení, ale zase je to sázka na jistotu a pro vás to neznamená práci navíc, ani vrácené balíčky do kanclu. Takže je to win-win.

# Trend letošních Vánoc No.1

"Když jsme u těch eshopů s firemním merchem. Ty jsou z mého pohledu tím největším trendem letošních Vánoc. Poptává je čím dál více klientů. Připravili jsme jej například pro Productboard, ale máme i náš vlastní! Navíc máme teď před svátky akci na základní pop-up store ZDARMA. Jestli ještě váháte, přečtěte si článek 11 výhod interního eshopu s firemním merchem od Bontonfilm Promotions a budete mít jasno. 

Za mě i za celou naší kancelář vám ze srdce přeji ty nejkouzelnější Vánoce. Vaše Terka.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.