Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Trend report 2023: Aktuální novinky v reklamních předmětech

Věra Satránská
1/07/2023

Nejde jenom o nové produkty, ale i o report toho, co mění a definuje svět reklamních předmětů a firemního merche v roce 2023. Společně s kolegy z USA jsme pro vás připravili inspiraci, s kterou budete o krok napřed.

Jako každý rok, i letos jsme s kolegy z CreativeMC připravili podrobný report trendů merche a reklamních předmětů, kterými vás provádí 4 tématické trendy. Témata a barvy, které vám představujeme, odráží sociální i trendové aspekty společnosti v tomto roce. 

Letos je to o EMPATII, ODVAZE, RADOSTI A VÁŠNI. Protože přesně tato slova definují oblasti, které v letošním roce spolu se slovy transformace, digitalizace a smysl, dominují. 

Podívejte se s námi do zákulisí příprav trendů pro Evropu a najděte potřebnou inspiraci pro vaše firemní dárky, merch i vánoce.

Brand Styling TIP

Řešíte merch pro vaši firmu na globální úrovni? Mrkněte na americkou verzi trendů pro jaro/léto nebo si přečtěte více o našich mezinárodních možnostech pro váš merch.

Kde to všechno začíná?

Na začátku roku pro vás vždy chystáme Trend predictions neboli Předpověď trendů. A právě tento výzkum je prvním krokem a základním kamenem finálního TREND REPORTU.

Základní výzkum prohlubujeme o inspiraci z módních mol, predikce našich dodavatelů, dění ve společnosti, na trhu práce, v reklamním průmyslu a samozřejmě designu. Díky nasbíraným informacím vznikají barevné palety, produktové preference i myšlenkový směr.

Výběr produktů a lookbook jako katalog novinek

Výběr produktů. Pro nás nejtěžší úkol, protože to znamená vybrat limitovaný počet toho nejlepšího z celého roku. A že novinek a super nápadů je v našem portfolio hodně!

Letos jsem produktů vybrali přes 100. Okolo 70% z nich je kompletně vyrobeno ekologickou cestou nebo z recyklovaných a certifikovaných materiálů. 

Každoročně pro vás objevujeme nové dodavatele.

  • Světové, které známe už roky z USA a konečně je pro vás můžeme nabízet i v Evropě. Pro letošní rok to je značkový sportovní textil, oboustranný deštník nebo lahve Bottle Ocean.
  • Lokální, mezi kterými nás nejvíce baví upcycling česká výroba batohů a tašek z reklamních bannerů. 

Také vybíráme sezónní novinky od stálých dodavatelů, s kterými spolupracujeme roky a prohlubujeme spolupráci na společných hodnotách. Mezi takové značky patří Stanley/Stella nebo třeba Prodir

Focení

Lokací pro focení amerických trendů bylo letos San Francisco. Těch českých již tradičně Praha a pro tentokrát ostrov Štvanice. Podívejte se na video z celodenního lifestyle focení pro Bontonfilm Promotions.

Klíčová témata letošních trendů

Témata, která se dotýkají a ovlivňují výběr reklamních předmětů a firemního merche je spoustu. Jsme rádi, že se každý rok přibližují k naší představě o merchi, který má smysl. Trendy se upínají směrem k autentičnosti, důvěře a v neposlední řadě k tématu udržitelnosti.

V šílené době plné možností nám na konci všeho jde všem o správný výběr, který bude maximálně reprezentovat osobnost nebo značku, kterou představujeme. 

Jde o to, využít možností moderní doby a využít zdroje na maximum pro vytvoření něčeho unikátního. Investovat správným směrem, tak akorát. Neplýtvat ničím, ani energií ani penězi. 

Proto jsme vytvořili 4 trendy pro rok 2023. Jiné, ale navzájem propletené. Dohromady představují inspiraci pro merch, který svět neviděl. To originální, co posune vaše reklamní předměty správným směrem.

Making of Trend report 2023

Odhalte celý příběh, který stojí za vznikem letošního Trend reportu. Reportu, který definuje letošní novinky a trendy ve světě reklamních předmětů. Skrze 4 trendy - EMPATIE, ODVAHA, RADOST a VÁŠEŇ získáte inspiraci pro váš firemní merch, který může být jiný a oživí váš brand.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.