Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Proč firemní dárky z recyklovaných a bio plastů?

Markéta Heroutová
05/05/2021

Kdo z vás někdy nesbíral víčka pro děti? Problematika rozložitelnosti plastů je téma skloňované téměř všude. Jedním ze způsobů vypořádání se s všudypřítomnými plastovými pytlíky a PET lahvemi je jejich recyklace.

Recyklace plastů probíhá například jejich rozemletím, zahřátím a vtlačováním do forem. Tak vznikají třeba recyklované plastové cihly, ploty, zahradní dlažba i celé lavičky. A co to znamená, pokud chcete firemní merch z recyklovaného plastu?

Recyklované termo hrnky s firemním logem

Vyberte si třeba rCup. Navrhla ho parta londýnských inovátorů a využívají pro jeho výrobu kelímky s podílem papíru i plastu (třeba takové ty, do kterých si kupujete kávu v automatu). Celé kelímky vyčistí, rozsekají na drobné kousky a znovu spojí s využitím potravinářského polymeru. A voilá znovupoužitelný a designový termokelímek je na světě.

Sportovní merch z recyklované cukrové třiny

Další způsob recyklace, tentokrát cukrové třtiny, volí pro výrobu svých bio lahví firma TACX.  Jak vznikají lahve z obnovitelného zdroje?

Cukrová třtina je primárně pěstována kvůli cukru, to dá rozum. Ještě donedávna byla biomasa ze stébel třtiny pálena jako zbytečný odpad. Teď je to jinak. Je vyčištěna a mechanicky lisována do pláten, nebo archů a následně využita přímo na výrobu například jednorázového nádobí, nebo se z ní vyrábí právě bioplast.

Nejlepší plast je žádný plast?

Máte-li pocit, že nejlepší plast je žádný plast, zkuste si vybrat varianty reklamních předmětů z obnovitelných zdrojů.  Například místo plastového termohrnku skleněný KeepCup.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.