Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Pop-up store jako udržitelné řešení NEJEN pro firemní vánoční dárky

Věra Satránská
07/11/2023

Blíží se Vánoce. Zkuste ty firemní letos vyřešit jinak. Online a bez stresu. Bez náročné kompletace a komplikované rozesílky. Udělejte opravdu radost, darujte jen to, co vaši zaměstnanci nebo partneři skutečně chtějí a vyřešte Vánoce udržitelně.

V dnešním článku vám ukážeme, jak můžete využít naši krátkodobou online platformu - takzvaný pop-up store, pro vaše firemní Vánoce.

Poradíme vám, jak navýšit doručitelnost dárků na 99%, jak snížit náklady a uvolnit ruce vaší recepční. Zkrátka jak darovat vašim klientům a zaměstnancům zážitek s firemním dárkem na míru. Poradíme vám, jak vybavit váš tým novým firemním textilem ve správných velikostech a vytvořit vánoční kampaň, která vydá za tisíc PF kartiček.

Co jsou to online platformy?

Jde o e-shopové řešení, které využíváme pro velké i malé firmy při práci s reklamními předměty. Usnadňují práci, šetří čas, digitalizují a  hlavně jsou udržitelnou cestou pro správu firemního merche a všech promo předmětů. Pro krátkodobé projekty v podobě pop-up storu nebo dlouhodobé řešení, kdy stavíme e-shopy na míru.

Co je to POP-UP STORE?

Krátkodobá online platforma, která vám pomůže zjednodušit jednorázovou objednávku reklamních předmětů. Třeba firemního textilu pro zaměstnance, podpoří jednorázový event a výročí firmy. Skvěle ale zjednoduší rozesílání vánočních dárku a to i mezinárodně

Hlavní výhody využití pop-up storu

  • snadné získání aktuálních adres pro doručení
  • personalizovaný zážitek pro zaměstnanci i partnery
  • výroba na základě objednávek - úspora nákladů
  • digitalizace procesu - získání zajímavých dat
  • možný outsourcing rozesílky i kompletace
  • využití pro velké a mezinárodní firmy s více pobočkami

Jak pop-up použít pro Vánoce a komu pomůže?

Nevíte, jaký dárek by se vašim partnerům nebo zaměstnancům líbil?  Společně vybereme vhodnou sérii dárků pro vaši cílovou skupinu a umístíme je na pop-up store v různých variantách. Poté pop-up spustíme na dobu určitou a necháme každého online vybrat.

Po přihlášení do pop-up se vaši zaměstnanci nebo partneři mohou snadno rozhodnout jaký dárek a jestli vůbec chtějí. Pohybují se v něm jako na klasickém e-shopu a objednávají dle své preference včetně adresy dodání. My následně vyrábíme pouze dle reálných objednávek nebo bereme z předem vytvořených skladových zásob. 

Podle potřeby zajistíme kompletaci i adresnou rozesílku za vás tak, abyste ušetřili čas vaší recepční nebo marketingu a neměli zavalené kanceláře krabicemi.

Co umístit na e-shop a jak všemu dát příběh?

Na pop-up store můžeme umístit cokoliv. Od kvalitních reklamních lahví, přes zápisníky Moleskine až po vánoční balíčky a firemní textil. Celému konceptu dárků navíc můžeme dát jedinečný příběh, který odráží vaši firemní kulturu, jako jsme to udělali my v Bontonfilmu. 

Rádi vám s podobným nápadem pomůžeme v rámci našich Brand Styling konzultací, které vaše dárky i merch posunou na nový level.

Firemní textil díky e-shopu snadno

Pop-up store je ideálním způsobem, jak svým zaměstnancům darovat firemní textil, který jim opravdu padne. Jak z pohledu velikosti, tak barvy i stylu. Chcete pro ně například nové firemní mikiny, ale neznáte velikosti a rozhodujete se mezi červenou a modrou? Nechte celý tým objednat online - podle svého. Vzorky vám můžeme poslat do kanceláře, aby si každý velikost vyzkoušel a objednával na jistotu.

Darovat můžete i více dárku najednou nebo rovnou celou kolekci. Umíme totiž na pop-up storu nastavit různé limity objednávek, tak aby si každý mohl objednat dle přiděleného budgetu textilní nebo produktové kombinace na míru. Třeba firemní tričko s mikinou a hrnkem nebo softshell bundu a čepici.

Jak odlišit VIP dárky na vánočním pop-up storu?

Kromě personalizovaného výběru pro vás můžeme zařídit různé druhy zobrazení nabídky. Takže například vaši partneři z VIP seznamu uvidí jiné dárky než klienti, kterým chcete udělat radost maličkostí.

Můžeme navíc každému dát jinou možnost “nákupu” - určitý typ klientů si může vybrat jeden dárek, jiný zase dva. Díky tomu udržíte škálování vašich partnerů dle důležitosti.

Pop-up jako marketingový nástroj a kanál pro vaši vánoční kampaň

Jak posílat link na e-shop na vaše klienty? My doporučujeme zvolit mailingovou kampaň a nebát se kreativity. Zapojte svůj marketingový tým, který určitě vytvoří originální vánoční kampaň. Díky mailingu můžete posílat sérii newsletterů, kdy nejprve pozvete na pop-up, poté se připomenete a nakonec proběhne LAST CALL.

Bojíte se, že je to vše příliš online? Za nás 3 správně vytvořené mailingy jsou víc, než když vaše recepční pošle balík recepční vašeho partnera

SHRNUTÍ

Pop-up store je krátkodobá online platforma, která usnadňuje objednávání a rozesílání reklamních předmětů a firemních vánočních dárků. Hlavní výhodou pop-up storu je personalizovaný zážitek pro zaměstnance a partnery, který zvyšuje spokojenost a celkový dojem z dárku.

Na pop-up storu lze využít odlišit VIP dárky od běžných dárků a může se skvěle doplnit o chytlavou vánoční kampaň.

Hlavní výhody a konkrétní typy jak s pop-up storem pracujeme s našimi klienty jsme shrnuli do dnešního článku.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.