Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

O Stanley/Stella: #3 Kvalita firemního textilu je klíčová

Iveta Horynová
17/10/2023

Mezi hlavní zásady značky Stanley/Stella patří důraz na detail a prvotřídní kvalitu. Ve všech aspektech podnikání se snaží kontinuálně překonávat vlastní výsledky. Intenzivně pracují na změně vnímání textilního průmyslu a zaměřují se na ekologičtější přístup ve všech fázích výroby, od výběru materiálů až po doručení k zákazníkovi.

Často se nám stává, že nákup firemního merche řešíme s člověkem, který vůbec nemá čas zjišťovat si podrobnosti o vybraném materiálu pro týmová trička na teambuildiing, nebo zkrátka uváděným parametrům vůbec nerozumí. Zároveň, ale kvalitu chtějí. Proto jsme tady my a rádi vám poradíme třeba v rámci našich Brand styling konzultací nebo v dnešním článku. Pokud byste chtěli proniknout do světa textilu sepsali jsme základní požadavky, které by ten KVALITNÍ textil měl splňovat.

JAK POZNAT KVALITNÍ TEXTIL?

Některé z ukazatelů poznáte na první pohled, jiné potřebují delší testování. Sázkou na jistotu je sahat po ověřených značkách, dávat na doporučení svého okolí nebo číst informační štítku produktů, kde se dozvíte složení a certifikace. Ve zkrace by:

  • měl by být odolný, tedy takový, že vydrží několik sezón
  • měl by držet tvar, nechceme aby se po praní scvrklo nebo naopak roztáhlo
  • neměl by pouštět barvu, ani po prvním, ani po stém praní
  • měl by být nejen příjemný na kůži, ale na dotek
  • měl by být vyrobený z bio bavlny, organické balvny nebo recyklovaných materiálů
  • měl by splňovat výrobní standarty jako je Got´s nebo FairTrade

Precizní zpracování a promyšlené detaily firemních triček, mikin nebo bund s logem Stanley/Stella splňují výše uvedené body, navíc stále drží krok s dobou v aktuálních trendech. Díky modernímu přístupu k digitalizaci a inovativnímu přemýšlení odborníků z textilního průmyslu, kteří jsou součástí této značky se s každou kolekcí posouvá úroveň tohoto reklamního oblečení s logem na další úroveň.

Zjistěte více o nové kolekci ST/ST 2024, která upgraduje materiály na maximum.

Kvalita přesvědčí každého

Neustále se nám potvrzuje, že při výrobě firemního textilu nejde jen o umístění firemního loga na reklamní tričko nebo mikinu. Každý den vidíme, že výběr kvalitního oblečení, tvoří firemní merch, z kterého se stává lifestyle a mezi zaměstnanci jde oblíbené kousky v šatníku, které nosí opravdu rádi. A to je nejlepší vizitka firmy. A nekvalitní reklamní trička dnes už nikdo nechce. Obzvlášť, když kvalitní prodkty jsou dnes dostupné i za dobré ceny.

Udržitelná kvalita s růzstem značky

Stanley/Stella se v uplynulém desetiletí rozrostla z 1 zaměstnance na více než 100 v Evropě a v Bangladéši. Certifikace od Fair Wear Foundation za férové pracovní podmínky přes GOTS certifikát či participace v Textile Exchange stojí v hodnotách Stanley/Stella na prvním místě. 

SHRNUTÍ

Stanley/Stella při výrobě klade důraz na detail a prvotřídní kvalitu. Jejich výrobky jsou odolné, drží tvar, nepouští barvu a jsou příjemné na kůži. Kvalitní výrobky jsou u jejich nositelů mnohem oblíbenější a nosí je tak mnohem častěji. Výběrem Stanley/Stella získáte kvalitní produkt, jehož výroba probíhá v souladu s Fair Trade a splňuje nejvyšší standardy certifikace GOTS.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.