Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

O Stanley/Stella: #1 Lidé jako stavební kámen oblíbeného firemního textilu

Iveta Horynová
16/10/2023

Základní pilíř značky Stanley/Stella? Jsou lidé a komunita. I proto je tato belgický značka tolik oblíbená. Pojďme se společně podívat co znamená certifikace FairTrade a proč z Bangladéše můžete mít ten nejlepší firemní textil na trhu.

Jedním ze základních pilířů firemní kultury Stanley/Stella je otevřená komunikace a pozitivní vztah k přírodě a životnímu prostředí, ale také k lidem. Pojďme se společně kouknout pod pokličku výroby reklamního textilu Stanley/Stella od samotné výroby v Bangladéši až po filosofii značky, s kterou propojuje komunity. 

Přidaná hodnota? Propojení lokálních komunit

Stejně jako my i Stanley/Stella ctí odpovědnost za spravedlivý a udržitelný módní průmysl. Jedním ze způsobů, jak mu pomoct je podpora lokálních komunit, které jsou často součástí ekosystému výroby (nejen) reklamního textilu. Záměrně si pro svoji výrobu zvolila Bangladéš, jakožto zemi, která se velmi rychle posouvá v oblasti výrobních technologií, ale zároveň respektuje pravidla udržitelného podnikání.

Chceme se ujistit, že naše závazky nejsou jen o slovech, ale i o činech a pečlivě sledujeme jejich skutečný dopad. Způsob, jakým pracujeme, musí přímo přispívat k dosažení našich sociálních a enviromentálních cílů.”

Michel Hublet, vedoucí oddělení udržitelnosti Stanley Stella

Vždy s ohledem na zaměstnance

Kvalitní zázemí pro zaměstnance potvrzuje u Stanley/Stella certifikace a jejich úzká spolupráce s nezávislou organizací Fair Wear Foundation (FWF). Ta pracuje spolu s dalšími oděvními značkami a odborníky z oděvního průmyslu na zlepšení pracovních podmínek v oděvních továrnách. FWF pravidelně provádí audity v partnerských výrobnách firem z oděvního průmyslu a stará se o to, aby se všichni zaměstnanci cítili bezpečně a důstojně a byli řádně odměňováni. Stanley/Stella je členem FWF už od roku 2012 se skóre 85 se řadí mezi leadery ve své kategorii. 

Se Stanley/Stella součástí globálního pokroku

Víte co je tzv. Material Change Index? Tenhle průzkum pod hlavičkou neziskové organizace Textile Exchange sleduje pokrok textilních společností v udržitelnějším získávání surovin pro výrobu textilu. Některá z nejzávažnějších rizik pro životní prostředí se totiž objevují už během výroby látek potřebných pro textil. Benchmarkový program od Textile Exchange nejen že měří a hodnotí pokrok celého textilního průmyslu, ale i ukazuje všem zapojeným společnostem strategický směr v této oblasti. Všechny, stejně tak Stanley/Stella, aktivně vzdělává a posouvá na další level. Naším úkolem je pak dál posouvat váš firemní merch. Chcete pro svoje zaměstnance opravdu kvalitní reklamní tričko či mikinu? Spojte se s námi!

SHRNUTÍ

Jsme hrdí na spolupráci se značkou Stanley/Stella a také na to, že k ekologickým i sociálním výzvám, kterým textilní průmysl i planeta čelí, přistupuje zodpovědně. Není nám jedno, jak probíhá výroba v dalekých výrobních podnicích, proto si pečlivě vybíráme, s kým budeme spolupracovat. Firemní textil od Stanley/Stella tak můžeme doporučit nejen z kvalitativního, ale i ekologického a sociálního hlediska. Navíc si můžete vybírat reklamní textil od triček a mikin, přes bundy až po tepláky. Pro děti i dospělé v různém věku.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.