Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Nejsem nudný tričko

Věra Satránská
03/02/2020

Triko jako firemní textil. Obáváte se, že už je to nuda? Možná je to jen o tom, že netušíte kolik možností se dá vymyslet.

Velké množství materiálů a střihů

Potřebujete prezentovat ekologickou firemní kulturu a záleží vám na tom odkud textil pochází? Doporučíme vám recyklovaný nebo organický materiál, fairtrade nebo PFC free, textil chránění mezinárodními certifikáty. Chcete podpořit sportovní duši vašeho týmu? Ukážeme vám možnosti sportovních materiálů od prodyšných, rychleschnoucích až po ty funkční.

Široká paleta barev

Věděli jste, že barvou roku 2020 je klasická modrá?  Ve vzorníku PANTONE  barev 19_4052.  Tato barva letos ovlivní vše od zábavného a modního průmyslu přes sociální sítě až po nadcházející mezinárodní sportovní události.

Je vaše firemní barva modrá? Letos budete IN. Není vaše firemní barva modrá? OUT vás nenecháme.

Najdeme barvu trička, která se nejvíc podobá vašim firmě, protože u nás je nabídka IN napříč všemi ročníky.

Různé druhy potisků a aplikací

Jednobarevná klasika, 3D potisk, sítotisk, digitální tisk, sublimace, voňavé barvy, výšivka nebo aktuálně velmi oblíbené flitry.

Jde vám z toho hlava kolem? Pomůžeme vám se v tolika variantách vyznat a najít tu, která bude sedět na vaši značku.

Message delivered

Když víte co říct, napište to na tričko. 

Hravé umístění potisku

Chcete toho sdělit víc? Neomezujte se jen na jednu tiskovou plochu. Obrandujte tričko ze všech stran.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.