Objevte nové střihy a barvy firemního textilu

NOVÁ KOLEKCE STANLEY/STELLA 2025

Marketing radí jak na firemní dárky

Věra Satránská
03/12/2020

Marketingová managerka Petra. Naše stálá klientka s námi probrala firemní dárky z pohledu marketingu. Proč je dobré řešit dárky s profíkem a v čem je letos řešení dárků pro klienty a zaměstnance těžší? Jak se zbavit co nejvíce stresu?

Petro, co se vám vybaví, když se řeknou vánoční dárky pro klienty?

Jako první radost, dávat dárky je vždycky hezké… Paradoxně hned na to navazuje představa práce navíc, stres ohledně termínu i rozpočtu, dohadovaní se s kolegy a urgování nadřízených.

To zní jakože je to něco, co sice děláte ráda, ale nemáte na to potřebnou kapacitu.

Přesně. Vánoční dárky nejsou jenom o vymyšlení konkrétního reklamního předmětu, ale o oslovování desítek dodavatelů, porovnávání cen, objednávce, kompletaci a často i řešení nepovedených dodávek a samotné rozesílce, které předchází plná kancelář krabic. A to vše ve chvíli, kdy máme nejnáročnější období roku a denně řešíme vánoční kampaně a děláme desítky reportů.

V čem jsme Vám tedy poslední dva roky ulevili?

Ušetřili jste mi spoustu času. Každý rok přijdete s něčím novým na míru naší značce a firemní kultuře. Jsem tedy pouze v roli schvalovatele, což mě nepřipravilo o tu zábavnou část, kdy stále jsem u procesu výběru vánočních dárků, ale už nemusím řešit tu mravenčí práci.  Je osvobozující se obrátit na někoho, kdo tomu všemu rozumí a dá se na něj spolehnout.

Naťukla jste branding a firemní kulturu. Jak moc je na tohle důležité myslet při řešení firemních dárků?

Ohromně. Vše, co dáváte, posíláte klientům, obchodním partnerům a zaměstnancům v průběhu roku je důležitým nástrojem vaší marketingové komunikace. Vánoční dárek jako poděkování za spolupráci s tím jde ruku v ruce a měl by být zlatým hřebem. Proto je důležité se zamyslet nad tím, co všechno může dárek konkrétnímu obdarovanému říct a také musí být jasné od koho dárek je. Je potřeba se držet identity značky, firemních barev i tónu komunikace společnosti. Význam dárku je neméně důležitý pokud jste firma, která ve svém poslání a hodnotách mluví například o ochraně životního prostředí. Určitě by se takové aspekty měly odrazit i na vánočním firemním dárku. Pro zaměstnance je fajn vybrat něco osobního, stmelujícího. Třeba mikiny s originálním logem ze 70.let , které jste letos dělali pro HBO. Ty jsou dle mého názoru skvělým dárkem pro jejich zaměstnance.

Poslední otázka. V čem je letos řešení vánočních dárků jiné?

To, že třeba my je řešíme úplně na poslední chvíli. Věřím tomu, že spoustu firem do poslední chvíle nevědělo, jestli nějaké dárky budou chtít dávat nebo dlouho debatovali o rozpočtu. Takže ta míra stresu je mnohem větší, protože do Vánoc zbývá pár dní  😊

Petra vybrala pár tipů na dárky na poslední chvíli

Číst více

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Identita, hodnoty a vize firmy zhmotněné v nápaditém merchi pro více či méně formální příležitosti. Na to se zaměřuje jarní kolekce reklamního textilu naší i vaší oblíbené značky Stanley/Stella. S novým rokem přináší svěží novinky v nabídce střihů, barev, ale i produktů, při jejichž výrobě kvalita a udržitelnost, jako vždy u tohoto výrobce, hraje prim.

Tereza Bradáčová
15/01/2025
Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Vrstvení, hřejivé materiály, vyšívané detaily. Letošní kolekce podzim/zima 2024 od renomované značky reklamního textilu Stanley/Stella je zaměřená na outdoor a pohodlí. Outdoorové kousky z kolekce jsou vyrobeny ze 100% recyklovaného polyesteru pocházejícího z PET lahví, a to včetně detailů jako jsou kapsy nebo zipy. Ženy by mohlo zaujmout 5 nových střihů pohodlných mikin z organické bavlny, ze stejného materiálu jsou v kolekci i nová polo trička. Stanley/Stella tak opět potvrzuje, že to s udržitelností myslí vážně.

Iveta Horynová
19/11/2024
Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.