Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Luxusní firemní Vánoce aneb tipy na VIP reklamní dárky pro náročné

Markéta Heroutová
23/09/2021

Chcete obdarovat někoho, kdo podle vašeho názoru všechno má? Chcete zapůsobit, nepodbízet se, ale zároveň připravit pro důležitého klienta dárek, který bude mít ten správný wow efekt. Pak se podívejte na tento článek.

Vánoční dárky pro náročné a VIP klienty

Každý rok připravujeme pro naše klienty unikátní reklamní balíčky. Takové, ze kterých bude mít radost majitel zavedené firmy i ředitel progresivního start-upu.

Představujeme vám proto Jirku. Našeho obchodního ředitele, drsňáka se zlatým srdcem a obchodníka, který svému byznysu dokonale rozumí. Právě Jirka je tím, který si potrpí na kvalitu, luxus a když už něco daruje, můžete si být jistí, že to bude naprostá bomba.

Jirko, tak co nám doporučíš v kategorii VIP dárků?

„Já sám nerad ztrácím čas. Rozhoduju se na základě fakt a vždycky si napřed ověřím, jestli daný reklamní předmět má vůbec cenu vyrábět pro danou cílovku. Takže vedle konkrétních předmětů vám chci předat také tipy, se kterými oslníte i top managery. A budou fungovat. Za to vám ručím.“

#1 Buďte unikátní

Dokážete si představit, kolik takový ředitel dostane brandovaných lahví s vínem, či jiným alkoholem? A kolik z nich zase předá dál, nebo je schová do své barové skříně a zase na ně zapomene? Zkuste tak k lahvi přidat nějaký up-cycling produkt jako je třeba sklenička nebo tácek z lahve od vína z naší nabídky produktů, čímž určitě překvapíte a rozhodně ukážete něco nového. Znáte svého klienta, ředitele partnerské společnosti dobře na tolik, že víte, že jezdí do práce na kole? Pak mu určitě udělá radost skládací cyklistická helma Closca. 

#2 Buďte osobní

Není potřeba vybírat to nejlepší šampaňské, ani pravý kaviár. Ten správný wow efekt za vás udělá personalizace dárků. Připravte svým VIP klientům vánoční dárek v podobě osobní sady Moleskine. Nechte jim vyrazit jména na přední stránky, věnování dovnitř, přidejte třeba oblíbený obraz na plno potištěnou stránku. Nebo vyberte variantu Moleskine Smart s personalizací.
Dejte jim vědět, že vám záleží na tom, aby byl dárek právě pro ně...

#3 Buďte trendy

V Bontonfilm Promotions tvoříme ty nejnovější trendy. Neustále sledujeme, co se děje na trhu s reklamními předměty a vám poté přinášíme ty nejlepší novinky. A speciálně pro VIP partnery je třeba být up-to-date. Tím nejžhavějším trendem je jednoznačně elektronikaeko produkty. V nabídce pro vás proto máme designové kousky elektroniky i eko office batohy pro vaše klienty. 

„Nikdy se nezavděčíte každému. Ale v oblasti VIP dárků je opravdu nutné se zamyslet a reklamní dárek šít přímo na míru obdarovanému. Další tipy najdete třeba v článku 6 tipů na dárky pro ředitele firem a partnery, nebo v našich loňských trendech, které rozhodně nevyšly z módy, nebo se jukněte na naši referenci pro zapálené golfisty.

Nebojte se být jiní, zkoušet různé kombinace, personalizovat co to půjde. Dokážeme potisknout téměř cokoliv. Váš vánoční VIP merch zkompletujeme, zabalíme do luxusních krabic a pokud si to budete přát i odešleme přímo do rukou adresáta.

Společně zvládneme vybrat tu nejlepší kombinaci. Jsme tu pro vás."

Přeju úžasné svátky. Váš Jirka

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.