Jak vybrat vánoční dárky pro firemní zákazníky a nezbláznit se z toho aneb Čestmírovo dárkové dilema
Dnů do Vánoc: 2 měsíce a 17 dní
HR manažer Čestmír sedí ve své kanceláři a láme si hlavu
...jak letos zase přežije hektický předvánoční shon. Vzpomíná na to, jak se loni opakovaně hádal na poradě s obchodníky, markeťáky i majiteli firmy o tom, že musí objednávat repredárky na Vánoce s několikaměsíčním předstihem. Ideálně v létě.
Zase se to nepovedlo. Do Vánoc zbývá pár týdnů, jeho zase čeká vybírání reklamních propisek, triček s potiskem a klíčenek z online katalogu a řešení reklamních předmětů na míru. Vzpomíná na to, jak se už ani nemohl dostat ke stolu přes ty hromady krabiček, krabic a obálek.
Co kdyby to šlo udělat tentokrát jinak?
Vzpomněl si na kolegyni z konkurenční firmy, se kterou se o každoročních starostech bavil na konferenci minulý měsíc. A dokonce si vzpomněl na jméno firmy, se kterou byla tak spokojená 😊 Bontonfilm Promotions…
Našel číšlo a zavolal nám. Následoval balzám na nervy 😙
1. S Account managerem Jirkou se hned podívali na to, jaké reklamní produkty by byly vhodné pro jejich firmu. Dostal spoustu skvělých tipů nejen na klasiku ve formě lahví vína.
2. Domluvili se, že jejich letošní kolekce reklamních dárků bude v duchu eko produktů. Vybrali eko designové propisky, recyklované bloky, termo lahve a pár dalších drobností. Vytvořili jednotlivé části i různé kompletní balíčky firemního merche. Úplně v pohodě se vešli do budgetu a ještě všechno proběhlo v naprostém pohodlí Čestmírovi kanceláře.
3. Protože se opravdu nechtěl starat o to, co který obchodník potřebuje pro své klienty, vytvořili společně Vánoční firemní pop-up e-shop do kterého nahráli všechny produkty včetně customizovaných balíčků firemních dárků.
4. Čestmír poslal linky na pop-up firemní eshop všem, kteří po něm chtěli vánoční dárky pro firemní klienty. Stačilo, aby si zadali počet kusů, nahráli adresy a o všechno ostatní už bylo postaráno. Bontonfilm Promotions vybralo produkty ze svého skladu, kam doputovaly přímo z výroby. Zabalili je do krabiček a obálek přesně podle jeho přání a odeslali adresnou dosílkou. Do celého světa.
Happily ever after
Čestmír konečně mohl odhodit prášky na tlak, už nepil před žádným svátkem (nejen Vánoci) litr kafe denně a navíc byl opět příjemný na své kolegy!
Navíc se s Jirkou domluvili, že vytvoří stabilní firemní e-shop ve kterém si budou moci obchodníci objednávat firemní merch pro své klienty a sales team po celý rok. A on se tak už bude starat jen o občasné potvrzení naplnění eshopu.
A žil šťastně až do smrti plný důvěry, že příště už to zvládne levou zadní.
Chcete svůj šťastný konec. Happily ever after? Spojte se s námi.