Jak si jako office manager nebo asistent vedení ulehčit práci?
Výběr firemních dárků, objednávka kancelářských potřeb s e-shopovým řešením, které budeme obstarávat za vás.
Jako office manager nebo asistent/ka vedení jste jistě zvyklí trávit hodiny na internetu hledáním ideálních firemních propisek, objednávat účetní kalendáře z nejlepšího e-shopu, vymýšlíte vánoční dárky, které budou lepší než loni a v neposlední řadě se neúspěšně snažíte, aby kancelář nebyla zaplněná krabicemi. Možná je na čase zkusit inovativní řešení, které ocení vaši zaměstnanci, klienti a hlavně šéf!
#1 Kancelářské potřeby s logem
Co kdyby bylo možné mít firemní e-shop na míru, na kterém budou všechny kancelářské potřeby od bloků, přes propisky, lepíky i kalendáře s logem vaší firmy? Každá pobočka může mít svůj vlastní přístup, díky kterému si psací potřeby objedná do své kanceláře. Vy budete mít přehled o objednávkách a hlídat budgety. My se postaráme o skladové zásoby a nejlepší výběr kancelářských potřeb a samozřejmě o to, aby jsme vašim kolegům objednávku doručili včas.
#2 Vánoční dárky pro firemní zákazníky
Každý rok stovky kontaktů, pro které musíte vymyslet vánoční dárky. Při zdlouhavém procesu se přitom nemůžete dohodnout s marketingovým oddělením ani s HR natož s vlastním šéfem. Jednorázový pop-up store je ideálním řešením. Na online platformu můžeme umístit více vánočních dárků a každý klient si vybere ten, který se mu líbí nejvíce. Navíc v případě textilu odpadne starost s odhadováním těch správných velikostí, obchodní partneři nebo zákazníci si je vyberou sami.Pro vaše prémiové kontakty rádi vytvoříme speciální přístupy, pod kterými se jim zobrazí unikátní firemní dárky. Všichni tak budou spokojeni a vánoční shon bude letos mnohem snesitelnější i proto, že se vám tentokrát žádný dárek nevrátí.
#3 Uklizená kancelář
Protože se postaráme o veškerou distribuci firemních dárků i kancelářských potřeb, už vás nebude trápit kancelář zavalená od recepce po kuchyňku krabicemi, které neberou konce. Odteď vše můžete řešit online s námi a mít dokonalý přehled o tom, čeho máte dost a naopak zda něco nedochází. Pokud zjistíte, že byste rádi přidali nějaký produkt na firemní e-shop nebo na poslední chvíli vytvořili jedinečné přístupy pro další klienty jsme tu pro vás. Řešíme vaše přání ihned.
#4 Více času, méně starostí s e-shopem na míru
Firemní e-shopy nebo pop-up store vás zbaví zbytečných starostí. Budete v roli koordinátora a schvalovatele. Společně s námi nastavíte procesy, vyberete nejlepší reklamní předměty a budete mít více času na jinou práci.
Máte zájem online řešení, které vám usnadní práci? Jsme tu pro vás.
Vaše office starosti jsou i naše starosti
Chce váš ředitel schválit nové reklamní předměty, nebo vybíráte vánoční dárky? Jde vám z toho hlava kolem, ale rádi byste něco originálního? Pak s vámi projdeme vaše požadavky a z konkrétního výběru vytvoříme e-shop, z kterého jsou produkty nachystané k okamžité expedici.