Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Hody, hody, doprovody, my máme vejce malovaný!

Věra Satránská
19/02/2020

Přivítejte jaro u vás ve firmě. Nečekané překvapení pro vaše zaměstnance nebo klienty? Máme pro vás tipy na to, jak darovat kousek něžného jara nebo jak popřát Veselé Velikonoce skrze reklamní předměty.

Koledu máte? A mohli bychom ji vidět?

Čokoláda, sladkosti, vajíčka! Tohle je to, co vás jako první napadne při myšlence na Velikonoce?

Nás taky! Proto tu pro vás máme sladkou pomlázku. Ať už se rozhodnete pro čokoládová vajíčka, bonbónky nebo tabulku ve tvaru zajíčka, společně vytvoříme to nejkrásnější a nejsladší velikonoční překvapení s logem i v barvách vaší firmy.

Chcete vašim klientům osladit život ještě o trochu víc? Tak o tom jsme sepsali článek.

Jaro je tu!

Zima letos nebyla a asi už ani nebude. Nezbývá nic, než si to vynahradit kouzelným jarem. Taky k vaši velikonoční výzdobě neodmyslitelně patří jarní květina. Vše co se zelená a kvete vám vykouzlí úsměv na tváři. Darujte kousek jara a úsměv i vy. Pěstící sady, květinky nebo bylinky? To vše vám můžeme zajistit a obrandovat. 

Probuďte kvítka!

S příchodem jara se vše probudí, švitoří a zelená. Kdy jindy dát vašim klientům nebo zaměstnancům podnět k probuzení jejich kreativity. Darujte jim něco neobyčejného, u čeho si odpočinou, nebo stráví čas v dobré společnosti. Krmítko, tvořící sady nebo formy a vykrajovátka do kuchyně? Jo a mňam! Tohle voní po jaru a Velikonocích!

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.