Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Věra Satránská
18/03/2024

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

3EVENT, 3x větší tým, 3x více zážitků. A hlavně vy, naši klienti, kteří chtějí ZAČÍT S MERCHEM PRACOVAT JINAK. Tento event byl o tom, naplánovat si rok s reklamními předměty. Byl o novinkách, ale hlavně o novém pohledu na udržitelnost a možnosti, které za nás trendy merch přináší. Jste připraveni změnit váš „mindset“ a začít revoluci u vás ve firmě?

CO VÁS V ČLÁNKU ČEKÁ A CO SPOLEČNĚ OBJEVÍME?

  • inspirace na eventové dárky
  • odkaz na informační online prostředí plné inspirace pro váš firemní merch
  • shrnutí přednáškových bloků 
  • top realizace roku 2023
  • katalog novinek jaro/léto 2024
  • poznáte náš tým

Rozdávačky na event jako plnohodnotný firemní dárek, který má smysl

Na našem posledním eventu jsme klientům rozdávali cool dárky. Nad jejich výběrem jsme nemuseli dlouho přemýšlet, protože odpovídají naší merch strategii, kterou i pro sebe navrhujeme v rámci konzultační služby Brand styling. Naše reklamní dárky jsou symbolikou aktuálních trendů a odráží naše hlavní hodnoty jako je digitalilzace a plánování. Podívejte se, jaké dárky jsme vybrali. 

    Propiska Prodir z biologicky rozložitelného materiálu

    • protože je na čase dělat merch pořádně. Začít od základů, sestavit plán a vnímat i propisku jako plnohodnotný dárek

    Multitool Richartz

    • multifunkční klíč, protože je na čase odemknout potenciál merche a reklamních předmětů a využít jejich možnosti na maximum

    Plánovací samolepky

    • protože je na čase merch začít plánovat, myslet strategicky a mít přehled o produkci reklamních předmětů, ale taky najít ten správný work-life balance a čas pro sebe

    Propiska Prodir True Biologic je kompletně vyrobená v Evropě, v certifikovaných továrnách, šetrným způsobem. Je vyrobena z biologicky rozložitelného materiálu, který neškodí přírodě. S touto propiskou popíšete až 4 km papíru! To jsou 4 roky práce!

    BRAND STYLING TIP

    QR kód je skvělý způsob jak jít naproti digitalizaci. S propiskou Prodir a QR kódem u nás dostanete variabilní online prostředí zdarma. My to naše aktuálně máme v barvách eventu a použili jsem ho na všechny dárky. Za měsíc bude plné nové inspirace a tipů. Mrkněte se, jak může vypadat. 

    PS - Líbí se vám naše dárky? Dejte nám vědět, rádi vám je zašleme na vyzkoušení. 

    3 speakeři. 3 témata: ESG, udržitelné produkty a budoucnost merche

    Na základě dotazníků o udržitelnosti na minulém eventu jsme se utvrdili v důležitosti tohoto tématu u našich klientů a rozhodli jsme se ho více rozebrat v kontextu firemního merche. A tak jsme tentokrát přišli s formátem přednáškových bloků. Probrali jsme ESG i udržitelnost od základních definic. Zjistli jsme, jak poznat udržitelný produkt i to, jak souvisí s budoucností a podívali jsme se na trendy, které vedou k digitalizaci reklamních předmětů.

    Hynek mluvil o ESG 

    Hynek nás zasvětil do problematiky udržitelnosti a provedl nás pyramidou nakládání s odpadem, kdy nejlepší cestou je prevence  a výroba toho, co je kvalitní, skutečně potřeba a má dlouhou životnost. 

    Vysvětlil, že ESG (zkratka pro Environmental, Social & Governance) se dřív, než si myslíme, bude týkat nás všech. Není to totiž pouze o zákonném reportingu měření CO2 firem, ale i o tom, že udržitelné procesy bude společnost vyžadovat po svých dodavatelích a partnerech.
     
    A proč je ESG zaměřeno na reporting uhlíkové stopy? Protože se dá snadno měřit a její snižování má reálný efekt na změnu.

    Reportování v rámci ESG můžeme velmi zjednodušeně přirovnat k energetickým štítkům na ledničkách. Tak, jako si chcete vybrat ten nejlepší elektrospotřebič, budete si chtít vybrat tu nejvíce udržitelnou firmu jako partnera nebo zaměstnavatele.

    Petr představil udržitelné produkty s rodným listem

    Technologie dnešní doby nám umožňují neustále posouvat výrobu reklamních předmětů. Hledat alternativní a udržitelnější způsoby výroby a vybírat si dodavatele, kteří se chtějí posouvat. Petr ve své přednášce představil produktové portfolio, které stojí na kvalitě produktů a recyklovaných materiálech, díky kterým se dá uhlíková stopa snížit i o 50 %.

    Představil řešení, které bude spoustu firem potřebovat, v podobě „rodných listů” produktů, kdy s produkty dostanete i informace o množství uhlíkové stopy a její úspoře oproti podobnému produktu z jiných materiálů. Zkrátka dokumenty, které se vám budou na konci roku hodit. 

    Vyvrátil dogma o pšeničné slámě a bambusových materiálech, které často nejsou udržitelnější než recyklovaný RPET nebo plast.

    Nutno říct, že to, kde jsme s výrobou udržitelných produktů dnes, není ani zdaleka cílová stanice, a tak se společně s námi můžete těšit na další evoluci, nebo možná revoluci, která nás čeká.

    Karolína, společně s Brand stylisty, představila trendy a budoucnost reklamních předmětů

    Je na čase změnit mindset devadesátkových firem. Změnit zajeté procesy, modernizovat a jít udržitelnosti skutečně naproti. Definovat potřeby firem, poznat svoji cílovku a začít s merchem pracovat strategicky. Udržitelnost za nás totiž není pouze o produktech, ale také o šetření lidských zdrojů a času, úspoře nákladů a budgetů a optimalizaci procesů. Žijeme v 21. století. Je čas začít digitalizovat a automatizovat každodenní agendu HR nebo Office managerům, markeťákům a obchoďákům.

    Co všechno ovlivňuje svět merche?

    • chování spotřebitelů
    • firemní kultura
    • trh práce
    • multikulturalismus
    • technologie a digitalizace

    …..a to vše spojuje jedno téma, UDRŽITELNOST.

    Merch pomáhá řešit problémy ve firmách

    Správně nastavený merch může pomoci firmě dotvářet firemní kulturu, vylepšovat onboardingy nebo zlepšovat pozici brandu na trhu. Podívejte se na příklady z naší dílny. Rádi vám o nich povíme víc.

    • Make potřeboval být nejvíce vidět na eventech a chtěl zautomatizovat zásobování svých eventů.
    • SentinelOne zdigitalizoval výběr dárků a merche zaměstnancům.
    • Zoomsphere představil novou vizuální identitu.
    • Bontonfilm potřeboval zjednodušit rozesílání vánočních dárků pro 500 klientů.
    • Schaeffler potřeboval vyřešit marketingové plnění v Evropě.
    • Productboard potřeboval propojit globální firemní kulturu.
    • Tatra Trucks chtěla začít s merchem od znovu a s jasnou vizí.

    Katalog novinek sestavený na základě preferencí klientů

    Na eventu jsme představovali desítky nových produktů, reference a naše unikátní značky jako jsou Moleskine, Prodir nebo Stanley/Stella. Finální výběr, na základě kterého vznikl katalog, jsme ale nechali na návštěvnících eventu. Mrkněte se na to, co se líbí.

    BRAND STYLING TIP

    Říkáte si, kde začít? Tam, kde vás to nejvíce pálí. Rádi vám pomůžeme bolístky definovat v rámci našich Brand Styling konzultací.

    Nikdo není víc, než tým

    Hláška z našeho filmu Děti Nagana se uchytila a my ji rádi používáme. Protože Nikdo není víc než tým a o tom se přesvědčujeme denně. Díky týme! ❤️

    Náš celý tým najdete i na LinkedInu, kde vám neuteče žádná nová inspirace.

    SOUHRN

    Máme za sebou 3. event plný inspirace. Pokaždé vás chceme překvapit něčím novým. Tentokrrát to byly přednáškové bloky na téma udržitelnost, trendy a digitalizace reklamních předmětů. Nové místo a dárky, které jsme vyrobili na základě naší merch strategie a produktové novinky na jaro/léto 2024.

    Číst více

    Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

    Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

    Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

    Iveta Horynová
    21/08/2024
    PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

    PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

    V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

    Iveta Horynová
    28/05/2024
    Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

    Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

    Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

    Mira Peterson
    přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
    18/01/2024

    Kontaktujte nás

    Máte nápad, který chcete realizovat?

    Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

    Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.