Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Eko, bio, raw, vegan nebo fairtrade?

Věra Satránská
20/07/2020

O čem že to všichni mluví? Ztrácíte se v tom? Tak čtěte dál, sesbírali jsme pro vás informace a dali dohromady malý slovníček základních pojmů spolu s našimi tipy na eko-bio-raw reklamní předměty.

#EKO

To, co je v souladu s přirozenými životními podmínkami, co respektuje přírodní zákonitosti.

Eko produkty schválené přírodou mezi reklamními předměty získávají stále prominentnější pozici, i u našich klientů je důraz na tento atribut pořád častější. 

Náš tip na eko reklamní předmět

Eko kartáčky na zuby s gravírováním patří mezi oblíbené netradiční promo produkty.

#BIO

Je nejčastěji používáno ve spojení s prodkutem nebo potravinou. Bioprodukt je surovina rostlinného nebo živočišného původu, pochází z ekologickéh hospodářství a má platný certifikát.

Biologicky rozložitelné plasty se stávají moderní nezbytností také ve výrobě reklamních předmětů a firemního merche. Naši dodavatelé přijali výzvu a hledají řešení, které budou šetrnější k naší planetě.

Náš tip na reklamní bioprodukt

Oblíbená sportovní lahev TACX Shiva vyráběná z cukrové třtiny. Více o lahvi zde. 

#BIO_POTRAVINA

Biopotravina je potravina vyrobená z produktů ekologického zemědělství za podínek určených zákonem. Splňuje specifické požadavky na jakost a zdravotní nezávislost.

Lokální výrobci, farmáři, pěstitelé jedou také bio. Přinášíme vám tak to nejlepší z Čech, protože jídlo jako reklamní předmět nikdy nevyjde z módy.

Náš tip na reklamní biopotraviny

Letos nachystejte pod stromeček pro vaše klienty a zaměstnance dobroty z farmy nebo balíčky s lokálními výrobky. Inspirujte se v sekci dárkové koše.

#RAW

Tepelně nezpracované potraviny, které neprošly úpravou nad 42 stupňů celsia. Hlavní myšlenkou #rawfood je uchování všech výživových hodnot potravin, které se po tepelné úpravě ztrácejí.

Pro přípravu raw  a jiných zdravých dobrot zvolte jako reklamní předmět zástěry z biobavlny, dřevěná prkénka s logem, kvalitní české nože a jiná udělátka do kuchyně. Ze zkušeností víme, že tento druh firemního merche bude mít úspěch.

#ZEROWASTE

Česky možná lépe #životbezodpadů je označení pro životní styl, který podporuje opětovné využívání všech zdrojů bez odpadu a nutnosti jeho skladování nebo spalování.

Zero waste se díky designu eko reklamních předmětů bude žít snadno. Příjemné materiály jako dřevo, sklo, bambus dají skvěle vyniknout vašemu logu a nedáte je z ruky!

Náš tip na zerowaste reklamní předmět

Nevíte, kde začít? Hrnky na kávu z bambusu nebo skleněné lahve na pití jsou ideální variantou #zerowastelife. Napište si o #zerowaste nabídku firemního merche.

#FAIRTRADE

Certifikace zboží, které splňuje sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smysl certifikace je docílit, že se pěstitelé, zaměstnanci a řemeslníci uživí vlastní prací za důstojných podmínek.

V Bontonfilm Promotions nám záleží na vztazích, které s vámi vytváříme. Stavíme na lidském přístupu, profesionalitě a spolehlivosti. Společně tvoříme skvělé projekty a baví nás to. Podívejte se sami!

Náš tip na fairtrade reklamní předmět

Plátěnky od naší oblíbené udržitelné značky Westford mill přezdívané také "bags for life" = tašky na celý život, chybí už jen vaše logo.

#UDRŽITELNOST

V poslední době nejvíce spojován s módou, kde se klade důraz na udržitelnost. Cílem je zamezení nadprodukce rychlé módy a jejího dopadu na životní prostředí.

Udržitelná móda je nejčastěji označována certifikací GOTS a Fair trade. S tímto označením v BF Promotions nabízíme trika, mikiny a další reklamní textil. 

Náš tip na udržitelný reklamní předmět:

Wolt je našim klientem už nějakou dobu, naposledy jsme společně vytvořili tyhle Fair trade mikiny. Chcete svou? Napište!

#RECYKLACE

Znovuvyužití surovin obsažených v odpadech. Mezi recyklované materiály patří: železo, hliník, měď, papír, textilie, plasty, sklo, bioodpad, stavební odpad, rozpouštědla, oleje nebo světelné zdroje jako zářivky.

Náš tip na recyklovaný reklamní předmět:

 Lanyardy z recyklovaného materiálu. Nestárnoucí reklamní předmět v novém kabátě. Více inspirace pro reklamní náramky a šnůrky na krk najdete zde.

#VEGAN

Označení vegan platí pro produkty, které nejsou živočišného původu, nejsou testovány na zvířatech ani není při jejich výrobě používán materiál jako peří, vlna nebo hedvábí.

Testování na zvířatech je velké téma, veganská kosmetika se dostává do popředí, ale jak ji poznat? Podívejte se na ty nejznámější certifikáty.

Náš tip na vegan reklamní předmět

Že vegan je kosmetika je docela jasné, ale věděli jste, že vegan nabízíme i trička? Jestli je pro vás rozhodující cena, nevadí. Vegan trička se dají totiž pořídit i za parádní ceny. Zjistěte víc.

#ORGANIC

Zjednodušeně řečeno se jedná o produkty, které obsahují látky mající původ v přírodě. U výroby potravin se nepoužívají žádné přidané umělé složky, produkce masa není podporována hormony a u kosmetiky se například používají řetězící atomy uhlíku.

Náš organic tip na reklamní předmět

#organic vak z bavlny, kterému sluší potisk a perfektně se hodí na letní akce. Více o letních akcích v článku tady.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.