Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Digitalizace a udržitelnost: Firemní e-shopy a jejich 4 největší výhody

Iveta Horynová
14.9.2023

Digitalizujeme váš merch pomocí firemních e-shopů a vedeme k udržitelnosti. Vyzkoušejte krátkodobé nebo dlouhodobé online platformy, které vám pomohou získat přehled nad merchem, čas i personalizovaný zážitek pro vaše zaměstnance a partnery.

Jedním z hlavních témat a budoucností reklamních předmětů je optimalizace a zjednodušení agendy, digitalizace a samozřejmě udržitelnost

Proto přesouváme merch našich klientů na online platformy, krátkodobé pop-upy nebo firemní e-shopy na míru a zajišťujeme skladování i logistiku po celém světě. 

Jaké jsou výhody firemních e-shopů a v čem vám pomohou? Zjistíte v dnešním článku. 

Co jsou firemní e-shopy?

Jde o e-shopy, které používáte pro obsluhu a správu vašeho merche a reklamních předmětů. Fungují na různých úrovních, podle vašich potřeb a požadavků tak, aby vám pomohly při práci a byly tím správným řešením pro vaši firmu. Dají se využívat uvnitř firmy i směrem k zákazníkům. Krátkodobě i dlouhodobě. Pro malé i velké firmy.

#1 DIGITALIZACE a maximální zjednodušení agendy

Cílem našich online platforem je zjednodušit agendu reklamních předmětů, efektivně využít investici do merche, optimalizovat výrobu a hlavně pomoci každému, kdo s promo předměty ve vaší firmě pracuje. Od HR, přes office managery, až po marketéry. 

Online platformu připravíme tak, aby seděla k vaší značce a aktuálním potřebám. 

S e-shopy získáte ucelený systém pro obsluhu a objednávání reklamních předmětů i merche ve vaší firmě. Získáte dlouhodobá nebo jednorázová data pro jednodušší plánování, přesnější výrobu nebo tvorbu budgetů pro delší časová období. 

Jak e-shopy nejčastěji využívají naši klienti?

  • pro objednávku onboarding balíčků pro nové zaměstnance
  • pro objednávku a výrobu firemního textilu 
  • jako loyalty program pro zaměstnance
  • jako formu marketingového plnění
  • pro rozesílání vánočních dárků směrem k partnerům i zaměstnancům
  • pro zásobování kanceláří s více pobočkami v ČR i mezinárodně
  • pro zásobování eventů po celém světě

#2 Udržitelná varianta - úspora nákladů i času

Naše online platformy jsou skvělým pomocníkem na cestě k udržitelnosti. Díky firemním e-shopům totiž získáte přehled o vašich zásobách, užitečná data o jejich využívání a čas na promyšlený koncept vašeho merche i efektivní výrobu. S online platformami můžete dát zaměstnancům i partnerům možnost rozhodnout se, zda váš brandovaný kousek chtějí, v jaké barvě, variantě nebo velikosti. Každý má zároveň možnost firemí dárek v podobě merche na e-shopu i odmítnout. Docílíte tak maximální spokojenosti každého jedince a skutečného využití produktu. 

Nevyrábíte nic, co by se ztratilo na skladě nebo skončilo v koši. Nejste zavaleni krabicemi, v kterých nevíte, co je a proč. Zkrátka jste udržitelní.

BRAND STYLING TIP

Přidanou hodnotou využívání firemního e-shopu a správně zvoleného merche je stmelený tým, posílená firemní kultura i váš brand. Nevíte, kde začít? Nechte si poradit v rámci našich Brand Styling konzultací.

#3 Zásoby merche pod kontrolou

Konec excelovým tabulkám a objednávkám onboarding balíčků nebo nových reklamních propisek po emailu. Stop bezedným skladům a hromadě krabic v kanceláři, které nemáte pod kontrolou.

S e-shopem vám pomůžeme vyčistit vaši kancelář a vytvoříme přehledné zásoby vašich promo předmětů. Pokud vám něco chybí, objednáte na pár kliknutí z jakéhokoliv zařízení přes e-shop. Veškeré skladové zásoby máte napojené na online systém, takže si je můžete kdykoliv zkontrolovat či doplnit.

#4 Pop-up na měsíc nebo e-shop napořád? Záleží na vás.

Přemýšlíte jak e-shop využít pro vaši firmu? Nevíte, jestli by se vám více hodilo dlouhodobé komplexní řešení nebo chcete nejdříve vyzkoušet jednorázové zajištění merche pro firemní teambuilding? Společně vybereme vhodnou variantu e-storu a vyladíme všechny detaily pro pop-up store i e-shop na míru. 

POP-UP ŘEŠENÍ

Pokud řešíte jednorázovou challenge, jako jsou třeba firemní mikiny pro zaměstnance nebo vánoční dárky, doporučujeme koncept Pop-up storu

Krátkodobá, do 48 hodin vytvořená intuitivní online platforma umožní rychlý sběr velikostí i individuální objednávku každého zaměstnance nebo klienta.  Stačí jen poslat link, každý už si objedná, co bude chtít.

Vše online, bez nutnosti obíhání jednotlivých zaměstnanců nebo shánění desítek aktuálních adres z řad partnerů.

 

E-SHOP NA MÍRU

V případě, že uvažujete nad dlouhodobým sofistikovanějším řešením pro vaši firmu, chce to spíše e-shop na míru. Váš firemní merch posune na další level, určí jeho jasnou strategii a nový směr.
 
Využít ho můžete jako loyalty program pro zaměstnance, pro včasné zásobování vašich poboček a eventů, nebo jako formu marketingového plnění pro klienty. Zajistíme i e-shop s platební bránou, například pro prodej vašeho merche zákazníkům nebo franšízantům. 

SOUHRN

Našim e-shopovým řešením se zbavíte činností, které vás obírají o čas, energii a nakonec i o peníze. Objednávku vašeho merche můžete smysluplně plánovat a následně realizovat, a to i na mezinárodní úrovni. Díky digitalizaci celé agendy neobjednáváte nic, co by zůstalo ležet ve skladu, nebo nakonec skončilo v koši.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.