Digitalizace a udržitelnost: Firemní e-shopy a jejich 4 největší výhody
Digitalizujeme váš merch pomocí firemních e-shopů a vedeme k udržitelnosti. Vyzkoušejte krátkodobé nebo dlouhodobé online platformy, které vám pomohou získat přehled nad merchem, čas i personalizovaný zážitek pro vaše zaměstnance a partnery.
Jedním z hlavních témat a budoucností reklamních předmětů je optimalizace a zjednodušení agendy, digitalizace a samozřejmě udržitelnost.
Proto přesouváme merch našich klientů na online platformy, krátkodobé pop-upy nebo firemní e-shopy na míru a zajišťujeme skladování i logistiku po celém světě.
Jaké jsou výhody firemních e-shopů a v čem vám pomohou? Zjistíte v dnešním článku.
Co jsou firemní e-shopy?
Jde o e-shopy, které používáte pro obsluhu a správu vašeho merche a reklamních předmětů. Fungují na různých úrovních, podle vašich potřeb a požadavků tak, aby vám pomohly při práci a byly tím správným řešením pro vaši firmu. Dají se využívat uvnitř firmy i směrem k zákazníkům. Krátkodobě i dlouhodobě. Pro malé i velké firmy.
#1 DIGITALIZACE a maximální zjednodušení agendy
Cílem našich online platforem je zjednodušit agendu reklamních předmětů, efektivně využít investici do merche, optimalizovat výrobu a hlavně pomoci každému, kdo s promo předměty ve vaší firmě pracuje. Od HR, přes office managery, až po marketéry.
Online platformu připravíme tak, aby seděla k vaší značce a aktuálním potřebám.
S e-shopy získáte ucelený systém pro obsluhu a objednávání reklamních předmětů i merche ve vaší firmě. Získáte dlouhodobá nebo jednorázová data pro jednodušší plánování, přesnější výrobu nebo tvorbu budgetů pro delší časová období.
Jak e-shopy nejčastěji využívají naši klienti?
- pro objednávku onboarding balíčků pro nové zaměstnance
- pro objednávku a výrobu firemního textilu
- jako loyalty program pro zaměstnance
- jako formu marketingového plnění
- pro rozesílání vánočních dárků směrem k partnerům i zaměstnancům
- pro zásobování kanceláří s více pobočkami v ČR i mezinárodně
- pro zásobování eventů po celém světě
#2 Udržitelná varianta - úspora nákladů i času
Naše online platformy jsou skvělým pomocníkem na cestě k udržitelnosti. Díky firemním e-shopům totiž získáte přehled o vašich zásobách, užitečná data o jejich využívání a čas na promyšlený koncept vašeho merche i efektivní výrobu. S online platformami můžete dát zaměstnancům i partnerům možnost rozhodnout se, zda váš brandovaný kousek chtějí, v jaké barvě, variantě nebo velikosti. Každý má zároveň možnost firemí dárek v podobě merche na e-shopu i odmítnout. Docílíte tak maximální spokojenosti každého jedince a skutečného využití produktu.
Nevyrábíte nic, co by se ztratilo na skladě nebo skončilo v koši. Nejste zavaleni krabicemi, v kterých nevíte, co je a proč. Zkrátka jste udržitelní.
BRAND STYLING TIP
Přidanou hodnotou využívání firemního e-shopu a správně zvoleného merche je stmelený tým, posílená firemní kultura i váš brand. Nevíte, kde začít? Nechte si poradit v rámci našich Brand Styling konzultací.
#3 Zásoby merche pod kontrolou
Konec excelovým tabulkám a objednávkám onboarding balíčků nebo nových reklamních propisek po emailu. Stop bezedným skladům a hromadě krabic v kanceláři, které nemáte pod kontrolou.
S e-shopem vám pomůžeme vyčistit vaši kancelář a vytvoříme přehledné zásoby vašich promo předmětů. Pokud vám něco chybí, objednáte na pár kliknutí z jakéhokoliv zařízení přes e-shop. Veškeré skladové zásoby máte napojené na online systém, takže si je můžete kdykoliv zkontrolovat či doplnit.
#4 Pop-up na měsíc nebo e-shop napořád? Záleží na vás.
Přemýšlíte jak e-shop využít pro vaši firmu? Nevíte, jestli by se vám více hodilo dlouhodobé komplexní řešení nebo chcete nejdříve vyzkoušet jednorázové zajištění merche pro firemní teambuilding? Společně vybereme vhodnou variantu e-storu a vyladíme všechny detaily pro pop-up store i e-shop na míru.
POP-UP ŘEŠENÍ
Pokud řešíte jednorázovou challenge, jako jsou třeba firemní mikiny pro zaměstnance nebo vánoční dárky, doporučujeme koncept Pop-up storu.
Krátkodobá, do 48 hodin vytvořená intuitivní online platforma umožní rychlý sběr velikostí i individuální objednávku každého zaměstnance nebo klienta. Stačí jen poslat link, každý už si objedná, co bude chtít.
Vše online, bez nutnosti obíhání jednotlivých zaměstnanců nebo shánění desítek aktuálních adres z řad partnerů.
E-SHOP NA MÍRU
V případě, že uvažujete nad dlouhodobým sofistikovanějším řešením pro vaši firmu, chce to spíše e-shop na míru. Váš firemní merch posune na další level, určí jeho jasnou strategii a nový směr.
Využít ho můžete jako loyalty program pro zaměstnance, pro včasné zásobování vašich poboček a eventů, nebo jako formu marketingového plnění pro klienty. Zajistíme i e-shop s platební bránou, například pro prodej vašeho merche zákazníkům nebo franšízantům.
SOUHRN
Našim e-shopovým řešením se zbavíte činností, které vás obírají o čas, energii a nakonec i o peníze. Objednávku vašeho merche můžete smysluplně plánovat a následně realizovat, a to i na mezinárodní úrovni. Díky digitalizaci celé agendy neobjednáváte nic, co by zůstalo ležet ve skladu, nebo nakonec skončilo v koši.