Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

Barva roku 2022

Věra Satránská
14/1/2022

Jaký příběh sebou nese výběr barvy roku a barva samotná?

Tým expertů z Pantone Colour Institutu každý rok pečlivě sbírá informace z celého světa, které pomůžou vytvořit ideální argumenty a příběh pro barvu roku. Hledají hmatatelné i nehmatatelné vlivy. Zkrátka inspiraci z různých sfér a odvětví. Ať už jde o film, zábavní průmysl, umění nebo populární dovolenkové destinace. Vliv na výběr mají i zajímavé materiály, nové technologie, relevantní sociální sítě a dokonce sportovní události nebo celosvětová klání. A především jsou tu také emoce, které proudí celou společností i nové výzvy, kterým čelíme. 

💜 Letošní výběr velmi ovlivnili technologie a transformace společnosti, spolu s novými možnosti kolem nás.

💜 Modrý podtón symbolizuje vděčnost, fialový novou perspektivu a dynamičnost. Dohromady tvoří odvážnou barvu roku Very Peri, která staví budoucnost do nového světa.

💜 Společnost Pantone se o výběr barvy roku stará už 23 let. Skrze barvu udává základní trend nového období a přináší do všech odvětví nový vliv a perspektivu.

💜 Vedle barvy roku představuje Pantone i rozsáhlejší barevné palety, které skvěle fungují s hlavní barvou.

💜 Nás jako dodavatele reklamních předmětů a firemního merche barva roku každoročně ovlivňuje při představování sezónních trendů a při tvorbě nové inspirace. Můžete se tak letos v naší nabídce těšit na prémiové značky designové elektroniky, vyladěné klasiky v podobě textilu nebo zápisníkůinterní online platformy.

Máte v plánu se barvou roku inspirovat i ve vaší firmě? Ať už upgradem IT zázemí nebo novým firemní merchem či výmalbou. Dejte nám vědět. Rádi váš nápad přivedeme k životu.

Very Peri jako barva roku

Pantone každý rok přichází s novou barevnou paletou a příběhem, který nás bude provázet po celých dvanáct měsíců. Najděte v barvě roku i vy svou inspiraci.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.