5 tipů pro produktivní práci z domova
Home office. Pro některé nutnost, pro jiné příjemný benefit, který šetří čas a zvyšuje efektivitu práce. Tedy pokud víte, jaká pravidla si nastavit. O tom, jak nejlépe pracovat z domu je náš dnešní blog.
# 1 Ranní rutina je základem úspěšného dne
Většina z nás je po ránu opravdu nejvýkonnější. A tak překonejte nutkání plácnout budík a ještě si pospat.
Zkuste si na každý den nastavit ranní rutinu, která vaše tělo nastartuje, jako byste šli do kanceláře. Meditujte, protáhněte se, dejte si sprchu, nebo nebo si dejte něco dobrého. Nezůstávejte v pyžamu a už vůbec ne v posteli.
Naše obchoďačka Natálka začíná každý den s kávou Nordbeans, kterou můžete mít se svým logem i vy a vaši zaměstnanci. Až ke dveřím jim kávu doručíme adresnou rozesílkou.
Chcete zážitek z kávy, jako firemního dárku, posunout ještě dál?
Pak kávu pošleme v balíčku s reklamním hrnkem. S výběrem toho správného hrnku by vám mohl pomoci jeden z minulých newsletterů. Tady pak najdete další nápady na reklamní předměty do firemních balíčků na povzbuzení.
# Udělejte si pohodlí a přizpůsobte si pracovní místo
Bolavá záda nebo krční páteř při nesprávném sezení u počítače dožene každého. Přizpůsobte si pracovní místo u stolu svým potřebám a udělejte si pohodlí. Dobře si nastavte pracovní židli a vezměte si na sebe něco super pohodlného, případně se zachumlejte do hřejivé deky s firemním logem.
Obchodní ředitel Jirka například nedá dopustit na kvalitní reklamní textil Stanley/Stella, v kterém se mu pracuje mnohem lépe.
#3 Určete si priority a naplánujte den
Projděte emaily, co se dá a zkuste si určit denní priority a úkoly. Na dosah ruky mějte pořádný blok nebo zápisník, aby se vám neztratila žádná důležitá myšlenka ani číslo. Zápisník můžeme oháknout do firemních barev a vytvořit tak dokonalý reklamní předmět. My v Bontonfilm Promotions máme tyhle cool a hravé.
Naší Katce fungují denní plány, spoustu barevných lepíků, propisek a poznámkových bloků, jsou to její must have nejen při práci z domu.
Možná vám také pomůže začít úkolem, na který se vám nechce ani pomyslet 😊
#4 Pracujte, ale i odpočívejte
Francesco Cirillo na konci osmdesátých let přišel s metodou organizace času a efektivního plnění úkolů. Zkuste tuto techniku aplikovat i do vašeho režimu. Věnujte se úkolům, dle priorit z vašeho to do listu, 50 minut a poté si dejte 10 minut pauzu. Jirka je pánem svého času, díky hodinkám s firemním logem má ve všem přehled. Buďte jako Jirka. 😊
#5 Hýbejte se... je jedno jak
Jakmile vám dochází nápady, nejde vám práce od ruky, zkuste si dát pauzu a netrestejte se za ni. Protáhněte se na židli, běžte si zaběhat, na procházku se psem, nebo se jen projděte po bytě. Trocha fyzické činnosti vám zase rozproudí krev a pomůže vám se lépe soustředit.
Karolína milovnice psů, doporučuje myslet na zaměstnance, kteří mají čtyřnohé kamarády. Reklamních předmětů pro zvířata máme totiž spoustu!
Bonusový tip na závěr
Buďte na sebe přísní, ale hodní.
Takže si třeba zapalte svíčku nebo pusťte něco co vás nabudí z reklamního repráčku, ale stále nezapomínejte, že bez práce nejsou koláče ani pekáč buchet 😊.
Co si pustit? Třeba tuhle pecku:
Vojta Dyk, Dan Bárta, Matěj Ruppert a Vladimir 518 nesou Dobrou zprávu, jako úvodní píseň k filmu Prvok, Šampón, Tečka a Karel.
Podělte se s námi o vaše tipy na produktivní home office 😊. Další nápady, jak zpříjemnit vašim klientům a zaměstnancům práci z domova najdete na naší stránce věnované právě tomuto tématu.