Objevte nové střihy a barvy firemního textilu

NOVÁ KOLEKCE STANLEY/STELLA 2025

5 a jeden způsob, jak a proč šetřit vodou v reklamních předmětech

Věra Satránská
22/03/2022

Eko řada produktů Impact je jednou z možností, jak šetřit vodu při výběru vaší kolekce firemního merche. Objevte v dnešním článku zajímavá čísla a jednoduché kroky, kterými oslavíte Světový den vody.

Od roku 1993 připadá na 22. března Světový den vody. Zavedla ho OSN k zviditelnění problematiky nedostatku pitné vody pro část naší populace. Každoročně tak s velkými organizacemi otevírá toto téma a edukuje společnost jak s vodou zacházet a proč si jí vážit. Jsme rádi, že v naší nabídce vedle klasických eko reklamních předmětů a recyklovaných materiálů máme i řadu Impact, která se soustředí na materiály, ale i na snížení spotřeby vody při výrobě. Třešničkou na dortu je, že 2% ze zisku kolekce jdou na organizaci water.org  

Máme tu tak eko, giveback a praktické reklamní předměty, kterým nejde odolat. Podívejte se v dnešním článku na celou kolekci a na závěr si osvěžte jednoduché způsoby jak šetřit vodou třeba doma.

Látková taška skvělá pro onboarding balíček

Znovupoužitelné látkové tašky jsou must have firemního merche. Věděli jste ale, že běžná bavlněná látková taška při své výrobě spotřebuje i 1,200 l vody? Oproti tomu k výrobě té recyklované z bio bavlny stačí jen 0,02 l. A to je rozdíl.

PET lahve jako základ pro firemní batoh nebo chladící tašku

Velká většina produktů z řady Impact je vyrobena v základu ze starých PET lahví. Pro jeden batoh se použije 33 lahví. Celkem se pro výrobu všech produktů zatím použilo 12,025,405 lahví a ušetřilo 213,151,487 litrů vody.

Podpora a giveback k organizaci water.org

 A protože tato kolekce není eko jen na oko, náš dodavatel z každého produktu posílá 2% na organizaci water.org, která v 11 zemích světa pomáhá zpřístupňovat a čistit vodu. Od roku 2015 se podařilo ovlivnit životy už více jak 39 mil. lidí.

Všechny produkty, které jsou eko nebo díky nim společně přispějeme na dobrou věc, najdete na našem webu označené těmito ikonami:

5 malých krůčků, které pomohou šetřit vodu každý den

Vypněte vodu, když si čistíte zuby.
Zkuste svoji sprchu zkrátit denně o 1 minutu, ideálně se snažte vejít do 5 minut.
Vodu z mytí ovoce používejte jako zálivku pro květiny.
Upustíte-li kostku ledu, nedávejte jí do dřezu, ale do květináče.
Nemyjte nádobí pod tekoucí vodou, ideálně pořiďte myčku.

Produkty z řady IMPACT

Světový den vody v reklamních předmětech

Oslavte s námi Světový den vody tím, že si osvojíte jeden z 5 tipů jak šetřit vodou v domácnosti a objevíte Impact kolekci firemních dárků, která při své výrobě šetří vodu ve velkém. 

Číst více

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Nové možnosti nechat váš brand zazářit přináší kolekce firemního textilu jaro/léto 2025 od Stanley/Stella

Identita, hodnoty a vize firmy zhmotněné v nápaditém merchi pro více či méně formální příležitosti. Na to se zaměřuje jarní kolekce reklamního textilu naší i vaší oblíbené značky Stanley/Stella. S novým rokem přináší svěží novinky v nabídce střihů, barev, ale i produktů, při jejichž výrobě kvalita a udržitelnost, jako vždy u tohoto výrobce, hraje prim.

Tereza Bradáčová
15/01/2025
Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Podzimní must-have textil od Stanley/Stella pro sezónu podzim/zima 2024

Vrstvení, hřejivé materiály, vyšívané detaily. Letošní kolekce podzim/zima 2024 od renomované značky reklamního textilu Stanley/Stella je zaměřená na outdoor a pohodlí. Outdoorové kousky z kolekce jsou vyrobeny ze 100% recyklovaného polyesteru pocházejícího z PET lahví, a to včetně detailů jako jsou kapsy nebo zipy. Ženy by mohlo zaujmout 5 nových střihů pohodlných mikin z organické bavlny, ze stejného materiálu jsou v kolekci i nová polo trička. Stanley/Stella tak opět potvrzuje, že to s udržitelností myslí vážně.

Iveta Horynová
19/11/2024
Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.