Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

4 nejoblíbenější firemní dárky 2021

Věra Satránská
26/10/2021

Každý rok hledáme ty nejlepší trendy pro váš firemní swag - rozuměj firemní merchandise. Také ovšem nezapomínáme na nejoblíbenější a nadčasové klasiky v novém kabátě.

Nejlepší firemní dárek? Originální firemní dárek

Celoročně pro vás hledáme a objevujeme novinky i vylepšené klasiky, které potěší vaše klienty i zaměstnance. Jaké 4 předměty, nás ale letos baví nejvíce a sami bychom je rádi dostali? Mrkejte na to!

#1 Udržitelný filtr na čištění vzduchu do kanceláře i na stůl

Kokos, bavlna a mech. To je udržitelná, biologicky rozložitelná a plně recyklovatelná čistička vzduchu. Milujeme tenhle nápad vytvořit produkt, který je nejen designovým kouskem, ale za pomoci přírodních a obnovitelných materiálů přispívá i k mnohem lepšímu vzduchu, spánku a celkově zdraví. Dopřejte svým zaměstnancům na home office i v kanceláři dotek přírody a dejte jim najevo jak moc vám na nich záleží tou nejlepší možnou kombinací. Užitečný firemní dárek s logem, který pomůže a potěší i přírodu. Napište si o filtr!

#2 Zápisník z kamene

Reklamní blok s potiskem na nápady a meetingy je klasika nad klasiky. Nejvíce je ocení ti, kteří mají rádi praktické dárky. Takže skoro všichni. Originálně ale můžete překvapit zápisníkem vyrobeným z kamene. Jedná se o šetrný zápisník při jehož výrobě se nepoužila žádná voda ani stromy, ale pouze kamenný prášek a recyklované plasty. Hodně cool záležitost, která se jménem nebo s logem vašeho brandu bude vypadat ještě líp. Spojte se s našim týmem připraví pro vás nabídku na míru!

#3 Drinkware je bestseller

Máte pocit, že tohle není ten nejoriginálnější produkt? Pak pro vás máme info. Je to nakopak. Hrnky na čaj nebo kávu, termosky i lahve do fitka jsou jednou z nejprodávanějších kategorií reklamních předmětů každý rok.

Proč? Protože s každou sezońou máme v nabídce nové materiály, barvy, velikosti i inovativní vlastnosti lahví. Drinkware navíc nabízí širokou škálu cenového rozpětí, kdy můžeme sáhnout po kvalitních, ale levnějších kouscích i po značkových jako je Closca nebo Larq lahev. Ta Larq třeba umí nápoj i filtrovat. Tak jako tak, na lahvi vynikne váš brand v podobě loga nebo claimu vždycky! Líbí? Napište nám, pomůžeme vám vybrat!

#4 Jídlo a balíčky jako vánoční dárek pro klienty nebo zaměstnance

Dokonalé kombinace sladkých i slaných chutí v tématických balíčcích. Zkombinujeme pro vás dobroty s bio zástěrou, krabičkou na oběd, reklamními hrnky nebo sadou pro přípravu výběrové kávy. Když k sobě celý dárkový set krásně ladí barevně (nebo materiály) od paštiček až po komplimentku, okouzlíte i na pohled. Důležité je, nebát se inovací a sahat po kvalitních značkách. Nejraději proto děláme balíčky s českými výrobky z farmy, nově nás baví upcyklované sklo v kombinaci s vínem nebo sýry. Zkrátka k sobě volíme produkty, které se doplňují. Rádi připravíme i vaše balíčky pro zaměstnance nebo partnery firmy.

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.