Zkuste co-branding s The North Face, Columbia nebo EastPack

ZNAČKOVÝ REKLAMNÍ TEXTIL

4 barvy Vánoc aneb tradice jako základ pro firemní dárek

Věra Satránská
11/11/2021

Co symbolizuje zelená nebo červená vánoční barva a jak si s nimi pomoc při výběru firemních dárků?

Přemýšlíte jak letos pojmout vánoční dárky?

Chcete je promyšlené do posledního detailu? Právě proto pro vás máme ukázku firemních balíčků, které jsou inspirované tradičními barvami Vánoc jako je zelená, červená, bílá a zlatá. To protože jednotnost firemních dárků od komplimentky, přes reklamní předměty až po balení dělá obrovský dojem a tradice jsou kouzlo. Ostatně stejně jako vaše firemní tradice v podobě vaší barvy Pantone :)

 Líbí se vám ta myšlenka už teď? Napište nám!

Vánoce i barvy jsou vykládány různě. Pohansky i křesťansky nebo zkrátka lidově. My jsme pro vás sepsali kombinace všech barevných symbolik, tak jak je známe a máme rádi. 

# Zelená

Zelená jako symbol neopadavých stromů, které působily v historii jako ty záhadně silné. Symbol věčného života, narození Krista i jmelí.

My jsme zelenou pro náš balíček přetvořili v klid domova s vůní vánočního stromu v mikině s logem, teplou dekou a hrnkem v ruce.

# Červená

Symbol lásky, síly, krve Krista, jablka ze stromu poznání i cesmíny, která v kombinaci se zeleným jehličím připomíná Ježíšovo znovuzrození. 

Dramatickou energii a nové zážitky červené jsme použili v kombinaci produktů, které se ideálně hodí na pracovní schůzku, cestu do města nebo do kanceláře. Protože práce je občas láska, ale i krev.

# Zlatá

Zlatá jako zlato, které přinesl jeden ze tří králů do Betléma. Barva představující bohatství, slunce a hodnoty. 

Mezi naše hodnoty celoročně patří upřednostňovat reklamní předměty schválené přírodou a proto zlatá inspirace ukazuje sadu eko nebo šetrných a kvalitních dárků pro VIP klienty.

# Bílá

V jednoduchosti je mír, dokonalost, nevinnost. Bílá jako symbol čistoty a chleba, zimy a sněhu. 

Což nás přivádí k domácí pohodě a nohách v teple. Je jedno jestli si to představíme u krbu nebo vonné svíčky. Vše skvěle funguje a atmosféru doplní reklamní hrnek čaje nebo voňavé pečivo s máslem. 

Na barvách záleží

Protože svět není jenom černobílý a to u vánočních svátků platí obzvlášť. Rádi vám pomůžeme zkompletovat vaše vánoční dárky pro klienty i zaměstnance s využitím vašich firemních barev nebo těch, které nám Vánoce připomínají. Tak jako tak. Uděláme z vašich dárků ty nejlepší. 

Číst více

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Začněte řešit firemní vánoční dárky včas

Rok co rok se setkáváme s klienty, kteří řeší vánoční dárky pro zaměstnance a klienty na poslední chvíli. My se snažíme vždy vše maximálně urychlit a díky digitalizaci celého procesu se nám to i daří. Jak se ale můžete zaručeně vyhnout předvánočnímu stresu a proč opravdu není od věci začít plánovat vánoční dárky už na začátku léta, se dozvíte v našem článku.

Iveta Horynová
21/08/2024
PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Iveta Horynová
28/05/2024
Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.